Rita Rudaini Tuntun Pemilik Twitter Bob_Azuan Buat Public Apology


**Sumber gosip dari mStar**


Tu lah kau Bob_Azuan, padah dok nyibuk masuk campur hal rumahtangga org. Bukan nak jd org tgh utk damaikan keadaan...malah jd BATU API terhebat ler plak. Kan dahhhh. Menurut Rita, dia dah pun minta maaf dgn Rita secara peribadi dan telah menutup akaun twitternya selepas itu.

...tetapi rita still nk bob_azuan memohon maaf secara terbuka.

“Saya mahu dia memohon maaf secara terbuka. Saya kenal individu itu. Saya tahu dia kawan kepada pasangan Aidil Zaquan dan Ayu Raudhah tetapi dia tidak ada hak untuk masuk campur masalah rumah tangga saya,” RITA RUDAINI

Harus Rita demand utk dia minta maaf secara terbuka, coz dia dah aibkan n hentam rita secara terbuka....so fair la if si bob tu minta maaf secara terbuka gak. Siapa suruh jd batu api





Inilah salah satu tweet dari Bob_azuan tu. Ramai yg menyangka Zaquan Adha yg menyamar jd Bob_azuan...tp Tetttt! salah. Bukan Zaquan la. Tak baik taw si Bob_Azuan ni. Melaga² hal "dalam kain org".

Kalau iya pun dia ada gambar Rita spt yg di sebutkan tu. Sila KEEP IT TU YOURSELF. Jgn sebar aib org. Nanti sok sok terkena kat rumahtangga kau...baru taw. Kesian Rita.











Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog WAWA
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

8 comments:

Bunny Nur Riena said...

Benci ar bila tengok orang2 yang nak pecah belahkan rumah tangga dorang ni... sian sangat kat Rita.. memang Riena minat giler kat Rita Rudaini ni sebelum dia kawen lagi.. bila dah ditimpa masalah macam ni, lagi la kesian sangat kat dia.. apsal la suami dia ni tak matang langsung....cuba la selesaikan dengan cara baik.. sian kat anak2 dorang..

siti said...

mengharap ada sinar bru buat rita dan anak-anak2nyer..tak naklah cerai2 g... amin...

MARIA LIZA said...

tak fahamlah, zaman sekrg ni makin melampau dan menjadi2 yg suka menyibuk hal rumahtangga orang...belum nak kena kat diri sendiri lagi..macam Zaquan & Ayu tu..sudah2lah nyibuknye..Just shut ur mouth..Kalau Allah nak balas jadi kat rumahtanga diorg baru tahu langit tinggi rendah..Kesimpulannya, dengar takpe, percaya jangan...Tak payah lah nak sibuk sangat..Nyampah tul orang cenggini...

missNick said...

Insya Allah akan ada sinar baru menanti Rita......biasanya selepas diuji dengan dugaan yang sangat berat.....akan datang kebahagiaan dan kesenangan yang kita tidak sangka2.....hanya Allah SWT yang tahu segalanya :)

@juera said...

nk tumpang glemer jgk la ni agaknya..last2 diri sndiri mbwa padah..drpd org elok2 x knal jd knal..malu je kan!

YaYaNsMuM said...

Biasalh org zmn skrg ni, suka sgt tgk kejatuhan org laen.tk fhm betul la.

Cik Wanie Ghani said...

ada jugak bc twit si Bob_Azuan tue,
sgt2 kurang ajar.....

hurmmmmm

My Life's Journey said...

emmm teruknya diorang ni ..sudah2 la tu ..kacau rita .. err