Tanpa Berselindung, Ziana Zain Mengaku Cucuk Muka


**Sumber dari Murai**



"Memang saya mendapatkan suntikan wajah. Tapi bukan botox sebaliknya kolagen. Mungkin sudah tiba masanya saya mendapatkan rawatan wajah seperti ini memandangkan usia saya yang semakin meningkat..." Ziana Zain

Haaa...terjawap sudah mengapa muka Ziana Zain kekal cantik dan awet muda gitu. Tp cucuk kolagen ea, bukan botox ^_- Ok ape dia jujur gtaw weols di ada cucuk². Tak mcm sesetengah artis tu...*__*

...inilah yg best org berduit kan, cucuk sana cucuk sini...awet muda teros! Jeles :P












Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
GOJEZ HOUZ
-- Click SINI!!! Tempat mejual
produk2 kecantikkan dan kesihatan.
Harus terjah dan beli!

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

9 comments:

faridah nazurah said...

haha patut la dia cantik semacam je.. fuhh untunglah banyak duit~

atty's said...

cucuk kolegen tak pe..jgn botok..
dulu masa kty keje ngn doc
ramai gak mcm kita2 ni inject kolagen..lagi cepat effect dr kta makan..

YaYaNsMuM said...

Salute ar ZZ.GentleWoman gitew!hehe

kakchik@ella said...

ada duit buleh le, kannn.

My Life's Journey said...

Waaa patut muka cantikkan dear ..tok paduhal petua kecantikkan nya :)

Cik Rose Cute said...

patut la muka dia cantik giler hihihi

[sutera kasih] said...

perghhh tegang mukanya kak ohh huhu

Qaseh Suhaida said...

Duit banyak bolehlah cantik..tapi tak pe dia kan Artis popular so kena la cantik selalu kan

Cik Wanie Ghani said...

ooo,
patutlah beliau semakin cantik dan bertambah cantik,
rupanya cucuk kologen,
hihihihihi