Tutorial Pakaikan Shawl Gipsy


**Click photo to enlarge**
-Sumber dari google-




Td terjumpa shawl tutorial ni kat google search. So zie share it dgn uols semua ea. Kalau zie sendiri, muka zie tak sesuai bershawl gnie. Muka zie sesuai pakai shawl/tudung yg tak dedahkan tepi pipi/rahang :)

Pape pun, selamat mencuba ek uols.










Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog Izza a.k.a SweetHoney86
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

5 comments:

Ct R Miena said...

nice sharing... thanks...

Bunny Nur Riena said...

Riena takleh gak pakai shawl macam ni... kalau dah melekat macam ni, muka Riena akan automatik ada persegi dan menonjolkan lagi kelebaran muka Riena.. lepas tu akan membuatkan orang heran sekejap, ini muka ker atau dulang? huhuhhuhuhu

[sutera kasih] said...

mun kmk pun sik sesuai kak huhu

My Life's Journey said...

Menarik la yunk ..mun kitak molah mesti kacak gik ..serius bena tok :)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

YM lagi la...mmg tak sesuaiiii klu nmpk rahang2 ni ha...ekeke...but, nice kan klu kene ngan bentuk muka...hehe