Datuk Eizlan Yusof Tak Halang Anaknya Jadi Model


**Sumber dari Murai**




Alololo...comelnyaaaa anak² Datuk Eizlan ni kan. Bini dia pun lawa giler kan. ayu bertudung biru...hikss. Menurut Datuk Eizlan, salah sorg anaknya, Zara, cendorong ke arah bidang modelling.

...manakala yg sorg lg, Zareef, ke arah pertahanan such as tentera ke apa ke. haa gitu :)


"Jika betul Zara suka akan bidang seni dan modeling, saya akan menyokongya. Lagipun ibunya adalah orang yang selalu membawanya untuk pergi uji bakat.

"Cuma terus-terang, saya tidak menggalakkan untuk mereka menceburi bidang tersebut." Datuk Eizlan Yusuf

Good job, datuk! bagus! being a supportive father mmg sgttttt lah bgs :) Tp make sure if beso karang, if bebtol Zara jd model...pakaian jgn terlalu "daring" sgt ek. Seksa kang mata guys nengok...hikss!












Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog Izza a.k.a SweetHoney86
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

16 comments:

Diana @ bilakukatacinta said...

bape ramai anak dia ni zie??

Bunny Nur Riena said...

comel nyeeee anak Datuk Eizlan Yusuf nie.. tengok ibu nya la kan.. cantik sangat2... :)

Cik Aya said...

comelnye anak die

- Ma StOrY - said...

cantiknye isteri datuk.. haha~ kena cari isteri cantik mcm tue la.. wakakaka~

POSH76 said...

comel sgt!!!

Misz Mieza said...

Cumil nyerrrr... ^_^

kayrul-shah said...

geram tengok..comel sesangat anak diorang nie

huda yacob said...

comel nye anak dye .

mas saari said...

kalau model muslimah lagi ok kan? pakai tudung macam maknya..

mama maman aka yana said...

Mak bapak cumil anak pun cumil..:)

Siti Asiah said...

eIZLAN yUSOF DAH DAPAT PANGKAT DATUK YE zIE...TAK TAHU LA PLAK

Zie Madini said...

SITI ASIAH
--> a'ah. last year dia dpt :)

[sutera kasih] said...

subhanallah..kacaknya anak nya ooo

My Life's Journey said...

Comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .. ingin mau da bby secomel tok eh :)

Bila Mak Jah Menulis said...

Wife Dato' Eizlan mmg cantik dan ramah.. Datin juga sangat baik orangnya.

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Cntiknyer anak dier,tp yelah mak ayah pun blh thn,that's y.:-)