Gambar Tunang Irma Hasmie ^_-




**Sumber dari BeautifulNara**



Congrats Irma di atas pertunangannya dgn Reza Syah Azmeer Datuk Mohd Redzuan pada 24/3/2012 yg lalu :) Sgttttt berkenan seyyy dgn baju tunang irma tu. soooooo lawa! well, what can i say...its designed by Hatta Dolmat youuu.

...Kelassss kau, Hatta! Hehe




Oh ye...inilah dia gmbar tunang Irma Hasmie yg berumur 31 tahun. Tak nampak cam 31 tahun kan. Sorg ahli perniagaan :) Zie doakan hubungan dorg akan berkekalan ke jinjang pelamin dan berakhir utk selamanya. AMINNN :)

...seriously, Irma sgttt cantik on her engagement day. Ailike!










Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

8 comments:

norhaizan said...

tunang dia hensem lagi dari nabil :P

*lamanya tak comment kat teratak zie nih..rinduuu...tehee...

CHU MAJORFLAVA said...

kacak tema color aqua.like!!Welcome to the club irma!!

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Cntiknyer dier....tunang irma pn not bad.:-)

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

a'aa cantik2!!

pilihan tema warna die lembut sgt kan..

regards,
unsmiley

Bunny Nur Riena said...

alahai cantiknya Irma.. sejuk jer mata memandang.. sepadan sangat dengan jejaka pilihannya.. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..

Mysara Ab Rahman said...

sesuai sgt dye n pasangan...

Misz Mieza said...

Serius, memang kaler tema dia sangat ohsem! Lembut & sweet... Juz nice for her skin tone.. Sangat2 like! ^_^

My Life's Journey said...

wahhhhhhhhhh alhamdulilah ..sejuk jak memandang pasangan tok la :)

cantik emma time bertunang :)