Bila Isteri Pregnant... Tugas Suami --> Carikan Makanan Yg Bini Idamkan :P


**Photo sumber google**




Semalam dah start bersambal belacan berbelacankan belacan bintulu kooo akuuu uolsssss. Hehe. Gagah je menumbuk sambal dgn hati yg sgt berbunga² bila makanan yg di idam terhidang di depan mata..hehehe

Psssttt...almaklum la dh ada belacan bintulu, apa lg noks. Harus koooo arini zie dera husband pi cari...










**Photo sumber google**



**Photo sumber google**


...suruh husband pi pasar carikan buah kedondong dan daun pegaga utk di jadikan ulaman utk dinner mlm ni karang...hehehe. Yg tang daun pegaga tu, laaaaaaama dh zie ngidam nk makan taw.

Skrg ni selera nk makan bagai apa entah. Tak lama lg mengembang lerr zie ni koooo uols :D Ailike! :P











Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
THE SHOPPAHOLIC SHOP
-- Click SINI :)
Tempat menjual perfumes, jam,
baju etc dgn harga yg sgt
affordable :) Jom shopping!

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

12 comments:

Riena Haiqal said...

wah bersambal2 la pulak.. sedap nya tak terbayang dah kalau makan dengan belacan.. apa lagi ulam tu daun pegaga.. wah sedap la.. :) kitorang suami isteri kalau bole malam2 tumbuk sambal belacan.. tak sah kalau makan tanpa ulam2 dan sambal2 ni..

zh-ena said...

amboi mkn ulam ulaman..cantik kulit bby nanti

cik chinta said...

erghh...mmg sedp mkn ulam dgn belacan. nk lg sedp buat sambal belacan air asam jawa. okehh...melelehhh

Misz Mieza said...

Adusss, tangkap leleh tengok gambar belacan nih.. Laparrrrrr... Gulp..!

Aeen said...

sekali tengok belacan tu macm kek coklat lak...hahhahah..2x pandang baru betul tu belacan...heheh..

black_mel said...

waa....ngidam pelik2..nasib baik benda yg bole dicari..;)

sweethOneY said...

Belacan pun ko ngidam ye yunkk sabar je la nasib Dillah dapat carikan yang mcm ko nak

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

Wahh..ngidam zie nih bagus la..ngidam makan ulam2 hehehe..sihat2..

regards,
Unsmiley

My Life's Journey said...

Kitak tok yunk ..buat kmk terasa mau kedundung ya juak eh ..kecur air liur udah ..

Erynz Shah said...

adoi.. kdondong yg xtahan nie. cam tringin plak bila tgk pic zie nie.
hahaha..

Myra Jay said...

Sedapnyer... :)
Myra suka buah Ambra jugak..
opppsss kedondong kan?

ViccMalarn said...

Belacan bintulu memang kick! kena ada stok.. mun sik, sik perfect asa myambal ya.