Daulat, Tuanku! :)



"Raja dan Rakyat, Berpisah Tiada" suka seyy dgn tagline iklan ttg pertabalan yg dipertuan Agong ni :) sgttt lah setuju dgn tag line tu ^_^ Pape pun, Daulat Tuanku! Pd yg tak tahu (mustahil lah kau tak tahu uols oiii)...

Today adalah hari pertabalan yg dipertuan agong taw. So its means, public holiday! :) Yayyy! leh siapkan watermark org sampai hbis, Insya'ALLAH :)









Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog Izza a.k.a SweetHoney86
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

4 comments:

♥nurul♥ said...

hehe selamat bcuti,
kak zie,jom join sgmen ni.klu xnk join pun,tlg sy klik je:)

http://nurulainulfarhain.blogspot.com/2012/04/segmen-by-pikaeugene-rm50-for-lucky.html

tq:D

nana kamarul said...

Selamat berholiday :P

Ihsan Arifin said...

tenkiu tuanku hehe.
sebab tuanku, kami rakyat jelata cuti ;D

Riena Haiqal said...

eh eh eh.. baru nampak entry yang ni.. daulat tuanku.. biarpun lambat tapi saya bangga jadi anak malaysia.. ..