Jimmy Nafi Sindir Ibu Mentua Dalam Drama Tanah Kubur


**Sumber dari mStar**



Apalah masyarakat ni. Dah pun DRAMA TV mestilah jln cerita takde kaitan dgn yg hidup ataupun yg sudah mati, apa. Ni tak...hemprhhh. Aritu tu, kat drama pengajaran "Tanah Kubur", Jimmy ada ler berlakon dlm drama tu ttg balasan manusia yg jd gijolo.

Ada ka patut Jimmy dikatakan menyindir ibu mentua dia??? Hey, HELLO! Its just a drama lah beb. Jgn keruhkan lg keadaan family problem dorg arrr. Ngoks betul mereka yg berkata gitu. Ada ka patut.


“Dakwaan itu tidak benar dan tidak berasas langsung. Saya hanya pelakon yang memainkan watak seperti dikehendaki dalam skrip pengarahnya Rashid Sibir.

“Drama itu adalah cerita rekaan semata-mata dan tiada kena-mengena dengan kehidupan peribadi saya atau orang lain,” Jimmy Shanley

Entahnya org yg berspekulasi bodoh tu. Kang nnti tak pepasal mak mentua dia mengamuk Jimmy. Please la....drama je pun tu. Lain la if mak mentua dia "makan cili terasa pedas". Yg itu lain cerita lah kan. But i dont think so emak mentua dia bergijolo bagai. Tuduhan ke atas Jimmy tu seolah² mengatakan secara halus yg emak mentua dia bergijolo bagai.

...uols ni punnnnn lah. Tak baik taw gitu. Dah lah fitnah ke atas jimmy, fitnah secara tak langsung ke atas mak mentua dia plak. hishhhh!








Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
GURU COKLATE
-- Click SINI :)
Utk membeli buku panduan ttg cara²
membuat home made chocolate utk side
income uols :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

7 comments:

Riena Haiqal said...

hek eleh... dah nama pun drama lakonan semata2, tak der kena mengena antara hidup dan mati... huh, apa la.. saya ada tengok gak tanah kubur ni tapi tak der pun adegan sindir2 mak mentua dia or orang lain.. kan itu utk pengajaran semua orang.. tak faham la

Zie Madini said...

RIENA
--> tu ler pasal. dah pun nama drama tv kan. dorg ni..ishhh! suka mengapi²kan jimmy n mentua je.

dhlah keadaan dorg dah keruh, lg nk di keruhkan

POSH76 said...

cian jimmy tak habis2 dgn masalah!!

zh-ena said...

mulut org mmg ssh nak tutup

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

ayooo...mentaliti apa la yang org2 nih pakai?ekeke...

Redlomo said...

sekali menyindir dalam filem takpe.. belakon jer.. www.redlomo.com :)

[sutera kasih] said...

aok, ada kmk ngga drama tok..sekdala ba nya nyindir..