Alhamdulillah... Pusara Arwah Ayah Tak Dirosakkan


**Sumber dari Kosmo**



Tadi pagi terkejut Along zie called zie gtaw kawasan tanah perkuburan tempat arwah ayah bersemadi di rosakkan oleh org yg tak bertanggungjawap. Weols adik beradik takut kubur arwah ayah weols terkena gak. Sebab 20 buah kubur, batu nisannya di cabut dan di rosakkan.



...nasib baik bukan kubur arwah ayah zie yg di antara 20 kubur tu. Alhamdulillah. Sapa punya kerja lah agaknya ni kan. Kena badi kubur baru tahu...huh!







Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

16 comments:

Misz Mieza said...

Ya Allah! Apehal pulak dorang nak gi rosakkan tanah perkuburan tu? Manusia zaman sekarang ni ramai yg dah masuk antu agaknya..

Masz Sidek said...

alhamdulillah nasib sik kena kaco...
ada kmk baca berita tok... kat mendu nak kak... metua usu kmk tinggal kat ranto ya...
tok kira kali kedua kes macam tok kat kuching... dolok kat kubur area jalan keretapi mun sik salah meklah...

Riena Haiqal said...

Ya Allah... terkejut sangat bila baca entry ni... Syukur Alhamdulillah kubur arwah ayah Zie tak dirosakkan... Apa la dorang ni nak buat kerja bodoh macam ni.. tak takut ker..
Alfatihah buat arwah ayah Zie.. :)

ucupiza said...

eiii geramnya,nape diorang buat macam tu.
dah takde kerja agaknya.
Nak sedekahkan Al-Fatihah buat ayah k.zie..Al-Fatihah..Amin

M Fizan said...

alhamdulillah.. serious terkejut baca entri ni. apa pun doakan mereka yang tersebut berubah. insya-Allah.

alinac lover said...

org x waras kot..eii pelik

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

ish!vandalisme pun agak2 la.tkde sivik sungguh!mrh pulak ym nengok.ish2, mnusia...mnusia...

neyra shazeyra said...

ada baca dalam kosmo. terkjut jugak

AmirFX said...

Pa polah sidak ngerugak kubur inda? Mesti sidak ingt ada mayat embak emas kedak lam cerita firaun..

nanakimie said...

mujur kubur arwah ayah sis baek2 je,napela diorang tu kan..huhu....al-fatihah...

[z@ck] said...

apa la yg dorang tak puas hati tu kan..kat kubur pun jadi kerja..haish

eVa said...

aieee.. nang ada org kaco tempat cya ow. hmmm..

al-fatihah

Uchi kay-f @hmad said...

mcm2 hal kubur pun diorg boleh wat mcm ni..hurmm...

Myra Jay said...

Adoiii, macam2 orang sekarang, kat kubur pun nak buat hal..

Zura said...

ish..xhormat langsung

Ardini Humaira said...

Alhamdulillah :)