Awal Ashaari Dengan Rasminya Menggantikan Dira Abu Zahar Dalam Melodi


**Sumber dari mStar**



Dah agak dah...kompom Dira di keluarkan dari melodi. Cam kesian ler plak tgk Dira. Takpe, anggap je la rezeki Dira bukan di Melodi. Namo sedih² n be strong ek Dira :)

"Dira membuat keputusan mengundur diri kerana ingin lebih menumpukan masa dan tanggungjawab kepada pelajaran dan juga perniagaannya...Pihak produksi dan TV3 akan terus menyokong Dira yang sememangnya berbakat" - Penerbit Melodi, Azman Abd Gafar

Ooo...Dira sendiri yg mengundur diri ea. Elok lah gitu if Dira sendiri yg buat keputusan gitu :) Awal Ashaari telah di lantik secara rasminya utk menggantikan tempat Dira spt yg uols sedia maklum.

...wahh, rezeki pengantin derr..hehe. TAHNIAH AWAL!


"Kami yakin bakat dan potensi yang ada pada Zizan dan Awal kerana mereka mampu mengendalikan rancangan dengan keunikan tersendiri..." Penerbit Melodi, Azman Abd Gafar

Yup...setuju! Dorg nampak serasi bersama dlm mengacarakan Melodi :) Papa pun...all the best Awal. Jgn ada kontroversi yg buruk ea ^_- winkss...










Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
AMY AMEERA MAKE-UP
-- Click SINI :)
Siapa yg memerlukan khidmat andaman
utk nikah, sanding, tunang, dinner etc
....MUST hired Amy Ameera!!! Why??? coz
her touch mmg sgt superb! Dijamin tak
akan menyesal ^_-

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

8 comments:

My Life's Journey said...

wahhhh rezeki :) ..bagus la mcm tu ..chayok2!!

:: Riri-Fatieha ::~ said...

kesian pulak kt dira...

Riena Haiqal said...

ye ye.. Awal dan Zizan... minat dorang snagt2... tahniah Awal... :) lepas ni tak kan terlepas tengok melodi dah.. :)

eVa said...

mek suka awal jd pengacara.. hehee

MéuzAngelo™ XXIII said...

lain mcm je kalo dua2 lelaki.. kureng best.. nk ade awek cun, baru best.. haha

Myra Jay said...

Awal memang berbakat dalam pengacaraan, jadi sesuai la tu :)

zh-ena said...

harap ada rezeki di tempat lain

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

mantap la gandingan tuh, sorang looks kelakar, sorang lagi ala-ala serious...hehe