Dafi Ingin Memiliki Kekasih Warga Indonesia




ADS: Nak Sertai Konsert Kenangan sudirman???
CLICK SINI! :)






Sejak menetap di Indonesia pada Januari lalu, terus kooo Dafi memasang keinginan utk bercouple dgn wanita warga Indonesia. Wah wah wahh....kau dafiiiiiiii. Hehe.

"Jujur saya katakan, kecantikan wajah mereka membuatkan saya teringin mempunyai seorang kekasih di sana." - Dafi

Waduhhh...statement. Kang sentap kang wanita² kat Malayisa baca statement kau tu nnti kan..huhu. Tp rilek lu , girls. Nih baca lg statement selanjutnya dr Dafi ea ^_-

"Bagaimanapun, kenyataan ini bukan mahu mengatakan yang orang Malaysia tidak cantik, harap peminat-peminat tidak salah faham atau berkecil hati ya," DAFI

Haaa...jgn salah paham taw, malaysian girls...hehe ^_^ Pape pun, semoga hasrat utk memiliki kekasih warga indonesia tercapai ek, Dafi ^_- Tp mmg zie akui gak la...perempuan kat indonesia tu mmgggg sgttt cantik². Bagi rahsia kecantikkan uols dong...hehe :P









Blog Pilihan Entry Ini
:::::::::::::::::::
Blog Ieyra
-- Click SINI to view her
blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

6 comments:

lieynanilaz said...

dia menetap di indonesia ke..patutlah dah tak nampak di kaca tv...

Riena Haiqal said...

ish.. mengadanya... tapi biarla dia kan.. :)

zh-ena said...

tgk jea la artis indonkan..semuanya cantik2

Zura said...

nk jd cm ashraf sinclair ler tue..

[sutera kasih] said...

gel indon nang cantik2 :)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Kecantikkan itu subjektif, (^_^)