Jimmy Shanley Dakwa Isteri Akui Mengandung Anak Luar Nikah


**Sumber dari BeautifulNara**



SMS daripada isterinya yang diterima oleh Jimmy Shanley berbunyi:-

"Kalau I mengandung pun confirm anak you ke? Ni Mr Jimmy, I dah buanglah anak you tu kalau I mengandung."

Jimmy kemudian membalas SMS tersebut dengan bertanya anak siapakah yang dikandungi. Kemudian isterinya membalas:-

"Anak haram. Mampus pi lah anak siapapun. Ada aku kisah"

Mengucap pjg zie baca SMS dorg laki bini. Part yg paling zie sedih bila Suhaila kata "Anak haram"...oucch! kesian sesgt dgn anak dorg yg tak berdosa apa² di chop anak haram gitu. Anak tu tak haram, tp perbuatan mak pak dorg tu lah yg haram...hemprrhhh.

...nampak cam mmg dh takde penyelesaian yg baik utk kes tuntutan isteri kembali taat dgn suami yg di failkan oleh jimmy ni. Semakin lama...semakin byk aib terbuka. Hemprhhh...










Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
IMA COLLECTION
-- Click SINI :)
Siapa yg memerlukan khidmat andaman
utk nikah, sanding, tunang, dinner etc
....MUST hired Amy Ameera!!! Why??? coz
her touch mmg sgt superb! Dijamin tak
akan menyesal ^_-

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

10 comments:

~AmyLiana86~ said...

kesian jimmy..

'idun sa'idun said...

kesian kan.. bila dah jadi selebriti ni, hal-hal rumahtangga yg p & c pun, org ramai bole tau.. huhuhuhu

juliaakmal said...

pembetulan...yang cakap anak haram tu bukan jimmy tapi bini dia........kurang ajar kan...

[sutera kasih] said...

sedih dan memalukan.

Redlomo said...

tak habis habis berperang mereka berdua.. apa la masalahnyer ... www.redlomo.com :)

Riena Haiqal said...

Astaghfirullah... saya pun sama mengucap panjang dengan kenyataan anak haram tu.. anak itu tak pernah haram tapi mak bapa dia yang sememangnya terlebih haram sangat2.. kesian pada anak kecil yang tidak berdosa tu.. apsalla bila ada kes2 macam ni anak yang jadi mangsa..

Misz Mieza said...

Huhu.. No komen.. :(

FazMas said...

Dunia zaman sekarang... apa nak jadi tak tahulah.. jadikan pengajaran kepada kita dan anak-anak kita nanti..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Suhaila tu mmg nampak taknak dah ngan Jimmy. Kalau YM jadi Jimmy, lepaskan je.Masih ramai lagi wanita kat luar sana yang lebih baik.Ni la kalau kawin ngan anak org kaya yg berlagaks!citt!

Ardini Humaira said...

MasyaAllah