Lutfya "Hadiahkan" Lagu Ketuhanan Buat Zarina Anjoulie Lavocah





ADS: Nak Sertai Konsert Kenangan sudirman??? CLICK SINI! :)





Gara² isu perang twitter dorg yg pernah dulu di keluarkan di salah sebuah blog hiburan. Zie imbas kembali kes tersebut ea, gara² adalah sorg mamat gatal yg meraba Lutfya yg tersalah org ingatkan Lutfya ni Zarina annjoulie...

...meraba sambil sebut "anju". terus kuar ler dlm paper ttg lutfya komen ttg pekara tersebut, apa lg..terus mengamuk ler Zarina Annjoulie Lavocah di twitternya. Below ayat² pedas dari Zarina...








Gitu lah kes perang twitter dorg dulu. So bila single terbaru Lutfya yg bertajuk "Doaku" yg bakal keluar pd bulan ramadan nanti....Lutfya di katakan telah mendedikasikan lagu tersebut buat Zarina Annjoulie utk tujuan berdamai.

"Sebelum ini, terlalu banyak perkara yang berlaku antara saya dan dia. Saya agak malu dengan kejadian itu semua namun tidak pernah membalasnya sebab tak nak besarkan isu.

"Apa-apapun, saya ambil perkara ini sebagai benda positif, dan bagi tujuan berdamai, saya tujukan lagu 'Doaku' untuknya," - Lutfya

Rasa²nya nak ke Zarina tu terima "salam" damai si Lutfya ni ek. Jangan² Zarina tu meroyan lancarkan "Perang" balik sudah ea ^_-








Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
TEKNIK FBO
-- Click SINI :)
sekiranya berminat menjana
pendapatan lebih melalui
Facebook ^_-

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

12 comments:

Riena Haiqal said...

sangat2 meluat dengan ZA tu... tak habis2 nak buat kontroversi murahan..dahla seksi yang melampau2... cukup2 la tu..

Dila Abdullah said...

ntah aper2 la dorang ni... benda kecik pon nak kecoh... memalukan industri seni tanah air... nak publisiti, jatuhkan aib sendiri pon sanggip dorang ni...

zh-ena said...

hish ckp2 la nak bergaduh..

ASaDa RyutaRo said...

mun nya nang maok pemes kontrobersi, mesti nya sik maok.. huhu..

Herma Julianny said...

Haha..
Mulut zarina ya nang pedas...
Sabar jak la lutfya...
lutfya kck gk dr zarina ya...

Aleyn said...

Zarina2...bila la ko nak insaf...ngucap nengok gambar dia....

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

ei!mmg tak suke btl tgk org seksi2 nih, oastu mulot laser kemain!eiii..

mayangsayang said...

hai salam kenal ...toksah dilayan org mereyan camtu

My Life's Journey said...

ada 2 je la artis ni kan dear ..harap mereka berdamai ..tak baik gaduh2 uu

CHU MAJORFLAVA said...

syioh..sus nya bes

[sutera kasih] said...

mok dgr lagu yaaa :)

eVa said...

aiee sampey juak ow.. adoh2 tedah juak lutfya...