Mulakan Pagi Dengan Kismis Za'faran ^_-



Morning uols! Pagi ni ada sedikit kelemauan arr zie nk turun kerja. Bdn terasa sgt letih tanpa sbrg sebab. Maybe pembawaan perut yg dh semakin membesar kot :D Oh ye, setiap pagi, lepas breakfast pe suma...

...sure zie akan ambik beberapa bijik kismis :) Kismis baik utk pregnant lady taw. so siapa yg mengandung tu, zie sarankan ambik kismis or kurma setiap hari ea. Makan di sertakan dgn bismillah dan selawat dulu taw.

Jgn dok main ngapppp je...hehe.







Zie suka makan kismis brand Za'faran ni taw uols. Rasa dia ada masin² sikit...ailike! Selalunya org makan paling byk pun 7 bijik je kan...tp zie, rasanya lebih kot dari 7 bijik...HAHA :P

...jadikan dia cam "titbit" di waktu bekerja ler plak...hiksss ^_^









Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

12 comments:

Mr feckry said...

bagus2..terbaik tu

nanakimie said...

wah,bagus2...nana lama da xmakan kismis,hee...:) makan kurma upin ipin je baru ni,tu pun sebab nk sahur,puasa ganti^-^

mMoOnN aAlLeEaA said...

kismis tok nang nyaman

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

mmg bgs kismis tu, ym dulu pn mmg amal.:-) lg satu, klu ader mkn kurma ajwa pn bgs, kurma favourite nabi, :-)

Qienah said...

sm le, suke sangat makan kismis sekarang..ingt lg, ms mula2 tau pregnant, kismis mknn utama..:)

Siti Asiah said...

Saye plak tak suke makan kismis...suke makan kurma jerk...kurma Yusof Taiyob tu...sedap

My Life's Journey said...

Waaa kmk suka tga ktk yunk ..mau mama kismis ..kmk c mau mamam ya ..sebab nya manis .. trm kasih atas info ya yunk ..lak kmk cuba untuk mamam nya yunk (^_^)

Zie Madini said...

MY LIFE'S JOURNEY
-- umi, beli ktk yg brand mek mkn tok. coz nya x masin. ada rasa masin². mun ktk dh start morning sickness kelak nak

...mkn ktk kismis tok k ganti asam boi. bgus gik. mcm mek lok, bok tauk bila morning sickness dh xda gik...hehe

sweethOneY said...

Aku pun sekarang rajin makan kurma jugak, takdelah suka sangat tapi baik untuk kesihatan kan.

P/s aku rasa ko maksudkan titbit tu eh yunk ?

Zie Madini said...

SWEETHONEY
-- a'ah tu ler yg aku maksudkan. gitu ea ejaan dia. tuka terus! haha. aku main hentam je. janji bunyi sama...lalalalala

tu yg selalu je anon marah english aku. feduliks. janji berlajar dari kesalahan kan :)

Uchi kay-f @hmad said...

wah bagus tue pn.zie mkn kismis ni..^-^

Riena Haiqal said...

Memang bagus makan kismis ne masa pregnant kan.... Sekarang ank saya memang suka makan kismis....