Perkahwinan Fasha Sandha Tak Di Restu Keluarga Jejai?


**Sumber dari BeautifulNara**



Alahai...tak habis² lg ke kontroversi pasangan sejoli dua org ni ek? Ingatkan dah kawen, mulut² kat luar sana akan berhenti pong pang pong pang ttg dorg. Rupanya hado lagik??? Kali ini ttg isu keluarga Jejai tak restui ler pulak...

...dan komen Fasha Sandha ttg desas desus ini...









"Maaf saya tidak mahu mengulas mengenai perkara itu" - Fasha Sandha

Thumbs Up, Fasha! satu jawapan yg baik. If org tanya...senang je ckp no komen. Tak keruhkan keadaan. Bagus...bagus ^_- Yg korg ni punnnnnnnn satu lah uols. Org tu dah elok² dah kawen. Biar arr..namo ler pong pang pong pang itu ini lg.

...soal restu ke tak restu ke, itu masalah dorg ar. Semoga bahagia di samping suami ea, Fasha :)









Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog Izza a.k.a SweetHoney86
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

6 comments:

Rafflesia™ said...

tak kawen kata rampas suami orang. dah kawen kata famili xrestu pulok.. aduhhh...

*mulut manusia xpernah berhenti bercakap kak.. melainkan kene batang hidung sendiri. baru nak sorok kepala dalam cengkerang sebab tahan malu.

Rafflesia™ said...

lagi tambahan...
akak tukar header ye? lain je..hihihi cantek!

Zie Madini said...

RAFFLESIA
--> tu arr kan. mulut manusia ni mmg mcm². Psstt..header akak tu bukan yg baru. tp header lama. pakai balik. hehehe

Riena Haiqal said...

alahai tak berapa minat ar dengan Fasha ni.. tapi tetap gak nak doakan yang terbaik utk rumahtangga mereka.. :)

MARIA LIZA said...

betul..betul..betul..apa2 pun restu keluarge tu penting...Moga2 tak jadi cam perkahwinan Rita n Aidl sebab rasanya Jejai kena matang n pandai mainkan peranan as Husben

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

huhu...biasalah kan...adat la jadi retis nieh...ader je yg tak puas hati...kesian...kesian...