Tabung Jantung Untuk Adik Yayan. 47K Diperlukan...



Bila zie baca kisah sedih ttg penyakit yg di hidapi oleh anak kpd rakan blogger zie, sebak giler zie uols. Tak sangka selama ini anak dia (Yayan atau nama sebenarnya Ahmad Dhani Aryan Muhammad Syukri) menghidapi penyakit jatung :(

...Yayan dh jalani 3 kali pembedahan dari usia beberapa hari, sampailah sekarang. seperti yg uols sedia maklum, kos perubatan dan pembedahan tu bukan main ratus² jer uols....ribu² taw :(





Pembedahan pertama Yayan ketika berusia 2 hari :(





Pembedahan ke-2 yayan ketika berusia 6 bulan. Sumpah uols, berlinangan air mata zie saat tgk gambar ni. Jelas tergambar derita yg yayan alami :( Zie ni tak lama lg nk jd ibu, paham sesangat zie dgn perasaan emak dan ayah yayan.






Pembedahan ke-3. Usia time pembedahan ke-3 ni zie kurang pasti berapa usia yayan.





Pada yg ingin membantu utk Tabung Jantung Yayan ni...uols boleh contact terus ibu kepada yayan seperti yg tertera di bawah ek:-


Email: yayansmum@gmail.com
FaceBook: https://www.facebook.com/Yayansmum
Twitter: https://twitter.com/#!/yayansmum
Blog: http://www.yayansmum.com/

Pd yg sudi membantu tu, zie doakan uols murah rezeki sehingga ke akhir hayat. Hanya ALLAH SWT yg akan dpt membalas jasa uols. Bantulah adik yayan utk hidup normal spt kita...Zie doakan adik yayan sembuh dari sakit yg dia alami....Amin.

FYI, pembedahan yg bernilai 47K ini merupakan pembedahan terakhir buat yayan pada awal tahun 2014.








Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
SARI ANN NAJWA
-- Click SINI :)
Utk membeli kain sari utk di buat
baju kurung etc :) Dgn harga yg sgt
berbaloi dgn kualitinya ^_- Jom
Shopping!

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

10 comments:

~♥ iella ♥~ said...

kesiannya yayan..sedih gak tngk..baru ja 2 ari dah kena operate..

My Life's Journey said...

Comelnya baby ni ..umi harap keluarga baby dapat mengumpul duit sebanyak untuk tujuan perubatan baby ..cian baby uuu .. mudahan dipermudahkan ..amin2

zh-ena said...

emmmmm baru 2 hari dah kena operate kesiannya..semoga tabah

sedih tgk

Tihara said...

kesian, kecik2 lagi dah kena tempuh ujian macam ni...moga ibu dan family yayan tabah menghadapi

Misz Mieza said...

Kesiannya.. Sama2lah kita membantu sesama manusia.. Bagi yang tak mampu nak membantu dari segi kewangan, kita bantulah dengan berdoa agar adik yayan selamat & mampu hidup normal seperti kita semua.. InsyaAllah, mudah2an..

Amieynna said...

sayunye hati..
moga keluarga die tabah..

Uchi kay-f @hmad said...

kena war2kn dlm newspaper ni !!!

Riena Haiqal said...

Tu ar...masa baca kisah yayan ne dblog ym memang sedih sangat... Tapi ym memang seorgibu yg tabah.....

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Thanks a lot Zie utk paparan nie...Zie mmg baik hati! Tak tahu nak balas macamana Zie. Nih special utk Zie...Special Utk Zie

Myra Jay said...

Semoga adik Yayan cepat sembuh..

Mak Yayan pun seorang yang tabah..

Semoga berjaya kumpul sebelum pembedahan Yayan