Awi Rafael Buang Tatu Cara Perubatan Islam


**sumber dari mStar**



Owww...gitu rupanya tatu yg di lukis di badan Awie Rafeal ea. Byk gak rupanya tatu dia...ishh ishhh **Sambil geleng² kepala** Baru berkesempatan tgk pic di yg bertatu ni :P Tp thumbs up buat Awie Rafeal coz dia berani mengaku gambar tersebut sememangnya miliknya.

...dia dh bertaubat dan insaf dah, so namo maki² dia ek uols. Manusia tak sempurna ea. So skrg ni dia dlm proses utk membuang tatu tersebut mengunakan cara perubatan islam. Alhamdulillah...


"Sebelum gambar saya tersebar lagi memang saya sudah buat proses membuang tatu tersebut menerusi rawatan secara Islam. Bagaimanapun ia adalah proses yang memerlukan kos tinggi selain memakan masa," Awi Rafael

Pape pun, semoga terus dlm keadaan bertaubat dan insaf ea, Awi. Arak² pun namo teguk² lg dah ea **refer pd gmbar Awi yg memegang segelas arak** Pd yg dok maki² dia tu, bagi lah dia peluang utk berubah.

...jgn terus menghukum coz kita tak berhak utk menghukum sebab kita ni pun tak sesempurna mana. Ni zie tulis statement skema mcm ni, jgn plak kata zie peminat Awi Rafeal ea.

Tak minat langsung dgn mamat ni...hahaha. Cuma solute dgn dia berani tampil dan bertaubat. Alhamdulillah :)









Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
LADIES FASHION
-- Click SINI utk
membeli dress, blouse, hot pants
etc yg sgt lawa dgn harga yg MURAH! :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

5 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Salute!semoga Allah akan terus memancarkan nur hidayah pada hatinya...semua org ada masa silam.

Riena Haiqal said...

tabik spring pada dia sebab dia mengaku juga yang dia ada tattoo kan.. apa2hal syukur alhamdulillah sebab dia dah dlam proses nak buang tattoo dia tu kan.. saya pun sebenarnya tak minat dengan dia ni. husbnd saya minat dengan suara dia.. hahahahaha..

Pn. Sheila@CC said...

x sangka lak dia pakai tatoo,,,

misz sheyla said...

banyak upenye..first time gak nengok tatu die..

khairul akmal bin azman said...

made in singaporean la katakan.