Cincin Tanda Percintaan Ke Zizan & Juliana Evans??? Hehe...



Wewiittt dorg nih...kata kawan biasa je. tp hado ring² yg sama bagai tu apa ek ek? Hehehe. Suka arr if dorg ni one day nnti declare couple...hehe :D








Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog WAWA
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

9 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Sweet...:) Tapi, ari tu Juliana datang masa Preview Mael Lambong kat tmpt YM,my frens kata nampak dier mcm sombong je.Mmg beza la perwatakan die ngan Zizan yang terlebih peramah tuh.Huhuhu..apapun, smoga berbahagia la yer Zizan, :)

My Life's Journey said...

waaaa cantik2..

msredcheesecake said...

alaaa suwitnya budak dua org ni...

mayangsayang said...

org kata biasanyer pasangan kita berlainan ngan perangai kita, contohnyer saya ni agak pemalu dan pendiam tetapi somi saya sgtlah peramah dan x tau malu sket (maksud saya mulut cam bertih x leh diam, suma org nak tego)

farrah said...

saya sokong 200%! setuju sangat if dorang kapel!!!

Uchi kay-f @hmad said...

phewittt....(^_^)

Riena Haiqal said...

masing2 masih tak nak mengaku kan...saya suka kalau dorang ni jadi couple... so sweet..
siap ada cincin lagi eh.. :)

Ardini Humaira said...

eycheh zizan.. kemain yeee :D

Myra Jay said...

Wahhh cincin sama ;) Diorang mmg sepadan kan ;)