Keperluan Asas yg MESTI Dibeli Setiap Bulan :D




ADS: Jom tgk rancang
Uda & Dara. Uols berpeluang
utk menang hadiah gak taw.
Click sini utk maklumat lanjut






Haaa..inilah yg di panggil keperluan asas yg mesti di beli setiap hujung. nama pun dh keperluan asas, harus kooo MUST HAVE gitu. Hehehe. Zie if takde Olay Total Effect cream & pencuci muka ni...lain mcm je rasa kulit muka taw.

Rasa cam kering and rasa pelikkkkk je muka. And it effect my mood. Terus mood jd moody gitu. See..penangan Olay Total Effect...hahaha :P







Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

6 comments:

Riena Haiqal said...

sama dengan saya ZIe... saya pun guna Olay gak.. tapi pencuci muka jer.. bila lepas pakai memang rasa segar dan nyaman je kulit muka.. :)

nadia arrumaisha said...

nadia penah guna tp maybe tak sesuai ngan kulit nadia....

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

Sofia tak boleh guna Olay..huhu lagi teruk jdnye sebab kulit sofia oily..huhu :((

regards,
Unsmiley

msredcheesecake said...

msred pakai ni dulu tapi skang dah tukar bab bila dah lama sgt pakai dah tak berkesan...

~♥ iella ♥~ said...

baru try safi balqis perfect10.. rasa nk try olay juga...nntlah..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

YM pun takleh guna Olay.Kulit makin teruk jadinya sebab tak sesuai ngan kulit..