Perkahwinan Adda Butterfly Bertahan 17 Hari Je :(




ADS: Jom sertai
"The Live Great Programme"
dari Great Eastern utk kehidupan
yg sihat :) Click SINI utk maklumat
lanjut





**Sumber dari BeautifulNara**



17 hari je perkahwinan Adda dan suaminya bertahan??? Kesian arr dgn Adda. Siapa yg tak kenal dgn adda ni, dia adalah ex-gf Mamat Sepah dan adik kpd Rudy Kristal.

"Ya, saya telah bercerai selepas rumah tangga kami tidak dapat diselamatkan lagi. Jujurnya, saya sendiri belum merasa nikmat bergelar isteri melainkan ketika di hari persandingan sahaja.

"Ketika berita perkahwinan kami tersebar, bekas suami terpaksa mengaku yang dia berstatus duda sedangkan ketika itu dia memang suami orang.

"Mengeruhkan lagi keadaan apabila isterinya mengetahui perkahwinan kami. Sejak hari itu, hubungan kami jadi porak peranda dan dia keluar rumah akibat tekanan," Adda Butterfly di Media Hiburan

Kesian seyy Adda. Yg ex-husband dia pun satu gak. Kalau tahu diri tu still suami org...watpe nk tipu kata diri tu duda ek? Hemprhh...guys **sambil geleng² kepala** Pape pun, semoga tabah ek Adda.

Lepas ni berhati²lah dlm mencari bakal suami.







Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::
::::::
GOJEZ HOUZ
-- Click SINI!!! Tempat mejual
produk2 kecantikkan dan kesihatan.
Harus terjah dan beli!

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

8 comments:

cik chinta said...

org skg,kawen mcm wt main2 je.

Riena Haiqal said...

ish ish ish, apa nak jadi la orang sekarang ni.. kawen ni dia buat main2 agaknya.. Adda kalau yer pun selidik la betul2 dulu sebelum ambik keputusan nak berkahwin tu.. tapi tak per la kan benda dah jadi.. tabah jer la..

eVa said...

huhuhu kesian adda..

Misz Mieza said...

Macam2 artis sekarang.. Yang lagi buat MM kebingungan, katanya Rudy sendiri tak tau hal perkahwinan adik dia nih.. Achaner tu..??? -_-#

ieka zurika said...

cari mslh r laki ni..

Deq's Qienz said...

hye zie yg cumeii..salam kenal dr Mama Qhayra ya..:))

Uchi kay-f @hmad said...

apelah mem2..tembak kang baru taw dgn senapang GAJAH!!! opss maafkan shaye :D

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

ermm...kesian...kesian...tapi, semua tu dah ketentuan Allah... nak buat camner, kene redha jelah.