Set Peralatan Memasak Idaman Zie :)



Set peralatan memasak Tefal ini lah idaman zie taw. Kalau nk beli 1 set sekali gus...mmg idak mampu ler. Boleh bankrupt di buatnya...hehe :P Kalau nak beli pun, zie plan beli satu persatu dulu :)

...mulakan dgn yg paling murah and kecik dulu ^_- Suka barangan dapur brand Tefal taw...hehe







Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright?

7 comments:

Aidanisme said...

gmbr yg depan sekali tu aida dah ade!! beli kat langkawi.. huhu

Riena Haiqal said...

memang nampak la kan kualiti peralatan memasak dari Tefal ni... :)

Saya Disini said...

bnyknye

e F a said...

beli ikut kegunaan, mun sik dipakei, rugi jak membeli nya kelak nak? hehehe

Misz Mieza said...

Wow! Kalau dapatlah 1 set ni kan... gila syorga woo nak masuk dapur masak2.. =)

eVa said...

mek suka juak brg tefal..p rega nang tefalllll!!! hahahah

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Tefal mmg berkualiti berpadanan ngan regenyer...Hiks...