Dapat Gift Dari Blogger :) Ermm... Baru Sekarang Rakan Kerja Ingat Nak Bagi Zie... Ceh!



Actually, parcel ni awal bulan ni dah sampai kat opis zie ni taw. At that time, zie on leave...so colleague zie yg ambik on behalf of zie. Tp boleh koooo dia lupa nk pass or letak kat atas meja zie??? alahaiii...

...semalam baru dia teringat ttg parcel utk zie ni. Cehh...hehe.





Zie dpt buku Panduan Penyusuan Susu Ibu Bagi Ibu Berkerjaya dari blogger -- Yayan's Mum :) Amat berguna seyy buku ni utk zie yg tak lama lg akan menjadi seorg ibu yg berkerjaya...hehehe.

..mmg zie akan breast feeding my baby. Rugi kooo tak bagi bby susu sendiri :P






Selain drpd buku panduan tu. Zie also dpt 2 biji kerongsang ni :) Satu warna merah, satu warna pink...hehe. Thank you so much, dear YM :) Sesusah je taw. Appreciate it sgt² ^_-








Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
MY QURAN DIGITAL
-- Click SINI utk membeli dan
melihat fungsi2 Pen Digital al-Quran.
Miliki pen ini utk memudahkan anda
menghafal dan belajar Al-Quran :)


:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

12 comments:

Phat said...

untung lah ;-)

Pink Lavender said...

wahh...dapat gift yerr

~♥dieyba_baby♥~ said...

comel la patung tu..

hihih sentiasa ada di mana2..

Riena Haiqal said...

Wah dapat gift dari YM.. hehehehehe.. memang sangat2 berguna kan buku utk ibu2 macam kita.. (^_^)

Ardini Humaira said...

bertuah ko yunk ramai orang selalu bagi hadia.. aku tak de orang sudi bg adiah pape. hehehe

Sis Eiyan Azian said...

best nyer dpt gift :)

nur anis said...

bestnya dapat hadiah..:)

My Life's Journey said...

wahhh seronoknya pat hadiah ..suka2 ..murah rezeki ktk yunk (^_^)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

u r most welcome, dear. Sebagai tnda Ym appreciate sgt apa yg Zie tlg YM slma nie.Takde ape pun tuh nk bnding ngan apa yg zie tlg. Actually buku tu ym beli masa ym preggy dulu, so its time to pass to new mommy-to-be.Harap2 berguna yer, dear.

cik chinta said...

rezki baby tu. tumpang hepi. zie, doakan la kite pregnen cepat2 cm awk juga. cmbes je.

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

oklah tuh dh ade buku panduan..hehe selamat menjadi ibu yg bekerjaya yer :)

regards,
Unsmiley

zh-ena said...

mmg tak rugi bg anak susu bdn kita sendiri