Kau Tengok Kucing Ni Uols :D






Selamat pagi uols :) Sahur ape pagi ni td ek? Selamat berpuasa ek zie ucapkan. Pape pun, zie mulakan hari zie dgn tayang kat uols gambar nyau yg gediks nih...hehe.











Haa...kau tgk uols. Lagak dia tue, amboi amboi amboiiiii. Cam lagak manusia weh. hahahaha. Nyau sapa entah ni ek. Geram giler zie tgk. Kalaulah nyau zie begini....siap! :D









Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog WAWA
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Zie Madini Copyright©

9 comments:

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

Selamat berpuasa..serious comel gile gaya kucing nih..

Tahun nih bestla zie dapat puasa penuh ek.. :)

regards,
Unsmiley

Jey Yusuff said...

mmg terbaik kucing ni

nur anis said...

geram kan tengok miau tu..eeee..rasa nak cubit-cubit lemak dia..hehe

oshin-jamel said...

amboiii..kemain lg posing ek..heheh..selamat berpuasa zie :)

Izan Ishak said...

mmg geram tgk kucing yg booolat macam ni!

Misz Mieza said...

Amboiiii, bukan main bersantai lagi nyau ni ea.. Sanatai2 sementara tunggu buka puasa tu.. Hehe.. ;)

Riena Haiqal said...

tu diaaaa, big bos tengah bersantai2 yer.. memang kalau dapat dekat saya siap la meow ni saya gumal2 peluk2 biar sebati dengan lemak2 dia.. comellllllllllllllllllllll

Zarena Heeney said...

amboi gaya macho tu

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

alololo...comelnyaaaa!ngiyauuuu!:)