Kereta Pun Nak Gak Berjantina Koooo :D





Assalammualaikum dan Morning uols! Eh...sejak dua menjak ni, rajin ler plak zie buat entry ek. Psstt...sanggup kooo aku balik lewat sikit dari opis semata² nk buat auto publish utk esok...hahahaha.

...semangat blogger tegar maaa. gnie ler ^_^ Hikss. BTW, nih dia jenis keta lelaki dan perempuan :D











Kelas kau! Melentik bulu mata tu. Kau hado? Hehe...ni of course ler keta berjantina perempuan dan pemandunya plak, harus kooo perempuan :D






Ecececehhh...hado misai koooo. Ni keta berjantina lelaki. bagi zie, comel lg keta jantina perempuan tu...lalalala :D









Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
GOJEZ HOUZ
-- Click SINI!!! Tempat mejual
produk2 kecantikkan dan kesihatan.
Harus terjah dan beli!

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Zie Madini's Teritory Copyright©

5 comments:

ArELeEz said...

kelassssssssss.... sgt! he3..

nur anis said...

perghh..meletoppsss..heee

Zarena Heeney said...

kalah bulu mata ena hehehehhe

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

Hahaha...pastu bile hujan lebat..terus tiada jantina sebab bulu mata n misai dah tanggal..hehehe

regards,
Unsmiley

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

hehehe, comelnyaaa keta2 niehhh...eyelashh!fuh!