Penangan BOLA! Anggota Polis Tembak Rakan Setugas 4 Das Tembakkan



Tadi pagi terpampang di muka depan suratkhabar Metro ttg kes anggota polis di tembak oleh rakan setugasnya gara² sakit hati di ejek pasukan Italy kalah 4-0 di tangan pasukan Spanyol.

JOHOR BAHRU: Seorang anggota polis kini koma selepas ditembak empat das oleh rakan setugasnya ketika berselisih faham ketika mereka bersama-sama menonton perlawanan akhir kejohanan bola sepak Euro 2012 antara Itali dan Sepanyol menerusi skrin besar di sebuah premis hiburan, awal pagi semalam.

Kejadian berlaku di sebuah premis hiburan di Taman Nusa Bestari, di sini, pada jam 4 pagi dan mangsa seorang konstabel berusia 24 tahun berasal dari Sarawak.

Aduhaii...hanya kerana BOLA je boleh sampai berbunuh²an gitu? Koma okeh konstable yg di tembak 4 das tembakkan di perut tu. Apa punya bingai lah rakan setugas dia tu. Agak² lah gak if sakit hati pun.

...kerana bola je pun. Cam bodoh je mengakibatkan nyawa org di ambang maut hanya kerana perlawanan BOLA. Haishhh...tak paham nah dgn fanatik bola ni.









Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
CHU MAJORFLAVA
-- Click SINI utk view her
blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

7 comments:

faridah nazurah said...

agak bangang la kalau nak berbunuh2 sebab bola.. dorang menang pun bukan kita dpt duit ke hape

Uchi kay-f @hmad said...

hurm itulah apelah diorg ni...

Cinta Misteri said...

Nasib baik 4-0, kalau 4 sama, gamaknya mereka main tembak2 kot. Tk senonot je...

Riena Haiqal said...

betul2 vangang la dia ni..
tak pasal2 rakan dia jadi mangsa.. bola jerpunya pasal.. tak faham langsung la.. macam2 ragam betul...

Psst, Zie... dah bertukar gambar dah En. Dillah yer kat kiri blog ni.. Gagah nampaknya dengan uniform polis dia yer.. :)

Rafflesia™ said...

fanatik macam mane pun, sampai berbunuh2 ni mmg orang tu ada msalah mental la.. xleh presure sikit.. semoga mangsa kembali pulih..

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

Cuba check doc org yg tembak tuh..sure ade something wrong somewhere..benda2 macam ni boleh plk buat main ek..ingat nyawa tuh macam bola jugak ke..hishhhh..nyawa skg btul2 murah kan...

regards,
Unsmiley

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

lerrrr!takde kejaaan sunggohhh lar!bleh pulak cenggitu...haihhh