Khairul Fahmi Che Mat Kemalangan Jalan Raya???


**Sumber dari Roti Kaya**



Whoaaaa! teruk gak keta Audio si Khairul Fahmi ni ek. Terkejut gak td bila baca ttg news ni kat Roti Kaya tadi pagi taw. Menurut Astro Awani, Khairul fahmi mengalami kecederaan...tp tak tahu betapa serious cedera dia..

...pape pun, harap si Apex hanya mengalami cedera ringan je :)









Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
MY LUVLY BABY
-- Click SINI!!! Tempat mejual
barangan baby :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Zie Madini's Teritory Copyright©

6 comments:

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

Tu la..dh bape ari dh sebenarnye news nih..tp yg peliknya kenapa berita kat tv3 ke tv9 tak tunjuk..kalau gosip bukan main dalam berita pun diorg tayang...

regards,
Unsmiley

Herma Julianny said...

tedah..
hrap x teruk glak la..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

alorrr...audi tuhhh jd cenggitu...alahaii...hrp2 tkde ape la jd kat apek...

Misz Mieza said...

Malang tak berbau.. Hopefully Khairul Fahmi tak mengalami kecederaan teruk.. Mudah2an..

K O R I E said...

dia kemalangan kecil jea ni . xperlu masuk tv3.

Riena Haiqal said...

alalala, sayangnya keta jadi gitu yer.. tapi nasib baik la apek takder apa2 kan. syukur alhamdulillah..