Old Classmate dari SMK Ulu Tiram, Johor Datang Beraya :)



Ehemmm ehemmm...pepagi dah zie tayang entry raya lg ek. HEHE :P Inilah dia my old classmate back in SMK Ulu Tiram, johor dulu. Nama panggilan dia Eza. Tp nama bebetul dia....lupa ler plak aku woi. HAHA :D

...Memandangkan dia bersuamikan org Padawan, Sarawak dan beraya di Padawan tahun ni. Harus kooo dia dtg beraya ke rumah zie di Kuching :)






Hehe...asyik asyik shawl tuuuuuu je aku pakai kooo. HAHA. Benda alah baru maa....adat ler asyik asyik pakai, asyik asyik pakai. Lalalalalala :D






Mak yg serba merah...soooo sejuk mata zie tgk dia. Hehe :D






Haippp! hidung zie yg kembang semakin mengembang gara-gara ketembaman...haha. Si Eza lak...tak jauh sgt beza muka dia dulu dan skrg. Cuma dulu time kat sekolah, dia bertudung. Pegawas kooo diaa...hikss






Our husbands...hehe. Yg baru skuad Harimau Malaya tu, husband Eza. Yg berbaju melayu biru tua tu plak...kesayangan cinta hati zie la ea. Bapak kepada anak kuuu...ceaaa, hehe. Siapa yg tak kenal mana satu husband zie...

...mmg nak kena lempang laju-laju taw...hehe :D







Eza dtg sefamily dia. Siap bawa mak pak dia lg taw :) Sgt terharu org jauh seberang laut dtg bertandang ke rumah zie. Thanks pd Facebook sbb telah "menjejak kasih" weols...heee hee ^_^ Eza ada 2 org anak dh. Seorg perempuan dan seorg lelaki.

...Best dow dpt sepasang anak. Nak gitu gak nnti, insya'ALLAH :P






Adeh! Kau tgk cara aku duduk tu woi....hahaha. Mengangkang je duduk dah skrg. Tak leh nak duduk tutup-tutup paha lg taw. Coz perut dah sumpah, besar giler. Ramai yg tgk sure dok say "Besarnya perut. Jgn-jgn kembar. dah scan lom?"...cehhh. kembar mender nya.

...sorg je yg duduk kat dlm tu. Dia yg tamak haloba bina "rumah" dia beso beso. HAHA.




P/s:
Sesetengah pictures are
credited to Eza's Facebook
Album ea. Rembat dari sana
gak :D










Blog Pilihan Entry Ini
::::::::::::
CHU MAJORFLAVA
-- Click SINI utk view her
blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::




Zie Madini's Teritory Copyright©

6 comments:

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

Seronok kan dpt jumpe member2 zmn sekolah..sofia pun kali nih dpt surprised member lama yg dh xduduk msia tetiba dtg pagi raya..terharu sgt2..

regards,
Unsmiley

Riena Haiqal said...

wah jejak kasih.. hehehehehe.. syukur la kan sebab masih ada classmate yang masi ingatkan kawan lama dia juga ya.. meriah pulak bila ada orang bertandang..

MyraQhairel said...

perot zie besor mcm perot myra dulu..seme ckp ntah2 kembo...padahal sorang jer...sekali kuar..hah hambekk..3.5kg...huhu...

Misz Mieza said...

Dah bape tahun dah MM tak jumpa ex-schoolmates.. Susah sikt dah skang nak reunion, masing2 dah ada komitmen lain.. Keje jauh, komitemen ngan family & anak2 lagi.. Tu yang payah nak reunite.. Sobs! Rindu plak zaman nakal2 kat skolah.. T_T

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Hehehe...mmg best kalau kawan lama datang umah...:) teringat kisah2 lama...hehe

cik chinta said...

pnh sek ulu tiram? peh, tahun bile tu?