Shila Amzah Kini Tampil Bertudung... Alhamdulillah :)



Alahaiii..sejukkk mata memandang Shila bertudung. Alhamdulillah. Semakin ramai dah kan artis kita bertudung. Bagus, bagus ^_- Shila Amzah


"Pada mulanya penghijrahan ini bermula pada 1 Ramadan sebagai tempoh percubaan dan ingin mendapat kepastian adakah saya benar-benar bersedia untuk melakukan perubahan tersebut.

"Dua hari lalu (Sabtu) saya sibuk dengan penggambaran program Nona bersama Neelofa dan Fauzana, tetapi ketika itu saya terpaksa membuka tudung.

"Kemudian, di sebelah petang pula Sharnaaz mengajak saya untuk berbuka puasa bersama peminat-peminatnya dan ketika sedang bersiap, tiba-tiba sahaja saya ambil tudung dari almari dan pakai terus. Ketika itu saya dah rasa sudah sampai masanya untuk diri ini berubah," - Shila Amzah

Ok ler tu, kan :) Penghijrahan di bulan yg mulia :) Pape pun, love her polka dot shawl tu. Nak gi carik ah lepas ni nnti...hiksss








Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Zie Madini's Teritory Copyright©

9 comments:

Riena Haiqal said...

semoga berkekalan.. biarpun tak berapa minat dengan Shila hamzah ni tapi tetap doakan yang terbaik utk dia.. (^_^)

Zura said...

sapa sangkakan hidayah Allah..

nanakimie said...

alhamdulillah:)

hee..sis polkadot aje^-^

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

alhmdlh!tak sgka!:-)

dak eina said...

Alhamdulillah... lagipon shila cantek sgt bile bertudung :)

Myra Jay said...

Semoga perubahan ini berterusan, aminnnn ;)

Herma Julianny said...

baguslah...=)

Redlomo said...

nampak ayu dan sopan jer http://www.redlomo.com/backlink/

Misz Mieza said...

Kan manis bertudung cani.. Alhamdulillah.. =)