Shopping Pashmina Shawl :) Love Pashmina Shawl Taw :)



Weekend lepas, zie rembat utk diri sendiri 2 Pashmina Burberry Printed shawls ni. 1 warna coklat muda dan 1 lg warna purple. Yg warna purple tu, buat raya nanti. Tahun ni, zie and husband bertemakan warna purple :)

...yg satu lg tu, dah siap pakaikan dah pun. hehehe. meh zie tayang :D













Love this shawl taw. kain dia sejuk, tak panas. Zie beli kat Cindy outlet. Ada 2% discount...ok ler tu. Hehe :D Tak sabar nk pakai yg warna purple tu plak taw. Harap-harap sempat zie beraya...hehehe.

...baby, tunggu lepas raya baru syg mama keluar ea. Mama nk beraya dulu...hehehe. Leh ker camtu, ek? HAHA :P









Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Zie Madini Copyright©

9 comments:

Riena Haiqal said...

cantiknya Zie.. (^_^)
shawl pashmina ni memang nyaman jer bila pakai..tapi raya tahun ni saya pakai bawal jer(^_^)

My Life's Journey said...

waaa makin berseri2 ktk yunk ... mesti cantik kitak pakai time hari raya lak (~_^)

Misz Mieza said...

Sangat ohsem! ^__^

BuluMataPalsu said...

kak zie, kiut jak jari ktk molah posing cmya..hehe..brisik2 jak..hehe..

♛ Dea Arematt ♛ said...

ae..sma la tema kita taun tok kak zie.. hehe..pepel..

e F a said...

kck gambar dah eh.. tapi sik kedak purple pun kaler ya...

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

muka zie sesuai gna pasmina, ym tak...uwaaa!sedeyy...

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

hahaha sofia memang tak reti nak pakai shawl2 nih...sofia punye tudg memg sarung je dari dulu...tak sanggup nak lilit..nanti tak jadi, sure rs nk nangis dpn cermin hehe

regards,
Unsmiley

Zie Madini said...

BuluMataPalsu
-- dear...pa URL blog ktk ow? mek mok juak skodeng blog ktk utk balas kunjungan ktk. hehehe. tp bila mek click nama tak ya, xda appear blog profile :(