Buka Jahit Pembedahan... Erksss!




Dalam entry --- INI, kan zie ada gtaw yg zie akan buka jahitan kan? Seriously, risau dan cuak kooo zie rasa. Supposedly, zie pukul 8am gi klinik utk buka jahitan. Tapi alih-alih...

...pepagi lg kooo dorg call zie gtaw tak yah dtg klinik.





...dorg yg akan dtg ke rumah utk buka jahitan. Yippie...tak yah zie kuar ^_^ Pssttt...sumpah zie sgt cuak masa nk buka jahitan bedah ni taw. Takut sakit or nyilu coz baru seminggu maa. Tp seriously...tak koo.

Mmg bgs arr ubat dan pati haruan yg zie makan utk percepatkan proses penyembuhan :) Hari isnin karang zie kongsikan pd uols, ubat apa yg zie makan utk percepatkan proses penyembuhan tu ek :)











Blog Pilihan Entry Ini :)
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Zie Madini Copyright©

12 comments:

[z@ck] said...

tahniah kak zie! =)

Riena Haiqal said...

ngeri juga bila bayangkan.. takper takper.. semoga cepat sembuh ye ZIe.. (^_^) peluk cium utk Mikail.. morning Mikail..

Miss Volvo said...

tgk peralatan tu pun dah rasa seram err

Mama Mya said...


zie... kena buka jahitan kat mana? akak 2 kali operate tak ader jahit apa2 pun... dokter kata kat bahagian dalam jer jahit, tapi kat bahagian luar dia Gum jer.... mmg tak der kesan jahitan kat kulit luar...

Mama Mya said...


zie... kena buka jahitan kat mana? akak 2 kali operate tak ader jahit apa2 pun... dokter kata kat bahagian dalam jer jahit, tapi kat bahagian luar dia Gum jer.... mmg tak der kesan jahitan kat kulit luar...

My Life's Journey said...

Waaa mauk kmk try lak yunk .. bagusnya ubatan yang ktk guna dear .. c sabarnya nak tengok baby sendiri ..bila tga baby ktk ..sejuk jak mata kmk memandang yunk ..

SYANI said...

Kena buka jahitan?? Sekarang memang kena camtu ke? Akak c-zer dulu takde pun kena buka balik jahitan tu..

mas saari said...

buka jahit??
akak dulu masa ceazer dia pakai gam je belah luar, belah dalam jahit..

[sutera kasih] said...

syukur alhamdulillah kak...ktk sik rasa sakit, bgs juak patii haruan ya ohh

Mayang ABDUL RAZAK said...

wah nanti zie sharekan kat sini ekkk.. ye le leh le dijadikan panduan ...

Mayang ABDUL RAZAK said...

psst: zie mmg susah le nak cari eskinol kat sini.....

Nick said...

macam takut ni :P