Gambar Tunang Diana Amir


Pada siapa yg belum lg tahu...Diana Amir sudah pun bertunang taw ^_- Majlis pertunangnya yg bertempat di kediaman Diana Amir dan hanya berlangsung secara tertutup. Diana Amir memang sengaja merahsiakan majlis pertunangannyamengikut syariat islam.

“Dalam Islam sendiri tidak menggalakkan kita menghebohkan majlis bertunang atau fasa bercinta kerana ia adalah perjanjian awal antara pasangan kekasih.
“Lainlah kalau majlis perkahwinan, memang ia perlu dihebahkan untuk mengelakkan fitnah". -- DIANA AMIR
A'ah...setuju dgn Diana Amir :) hehe...terasa tersindir kejap weh..hahaha :D






Haaa...inilah dia gambar  tunang Diana Amir, Mohd. Habib Bullah A. Rahman. Habib merupakan seorg petugas di UITM Merbok, Kedah. Perkenalan mereka melalui seorang teman kurang dari setahun yg lalu :) Tahniah Zie ucapkan buat Diana Amir dan Habib...

Semoga pertunangan uols berkekalan sehingga ke jinjang pelamin...Amin.








Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog WAWA
---> Click SINI utk view her blog :)
:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click -->> Here! utk lihat pakej ::



Redbloodsnow Copyright©

12 comments:

rafflesia said...

suke tengok Diana ni. cantik. dan suke kalau die tak kawin sesama artis. :) hihi

patut la abg sepupu syieda cakap, tunang saja jgn nak gtau semue org. hari ni baru syieda tau. hihi

Riena Haiqal said...

Alhamdulillah dah bertunang dah Diana Amir.. tahniah Diana amir dan Habib.. semoga sampai ke jinjang pelamin dan berkekalan sampai ke akhir hayat..

ct cheery said...

hensem kan tunang dia..

azizah :) said...

Tahniah diana amir ..sejak dia bertudung mmg dia semakin cantik ..lg seronok dia tak cari artis sbg pasangan dia.

Dila Abdullah said...

perempuan yang baik, untuk lelaki yang baik... macam tu jgk lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.. sejuk je mata tengok tunang diana amir ni.. hensem.. sesuai la dorang.. sama cantik, sama padan...

Wawa Tasliman said...

machonya tunang diana amir.. sesuailah.. :)

Misz Mieza said...

Tahniah buat Diana & pasangan.. =)

L@dyKichiMachiko said...

Good looking..sepadan.

eVa said...

wahhh dah tunang nya kah.. alhamdulillah.. kmk kin suka ngga nya.. makin cantek..

zh-ena said...

tahniah..uztaz kan

Myra Jay said...

Sekali pandang muka tunang Diana Amir ni macam EB AF5 kot tak silap ;)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Smoga berbhgia la hndknya kn?:-)