Hehe...Apple Lah Sangat :D



Tersengih sorg diri je zie tgk gambar ni taw :D Cian dia...tak mampu nk beli lapto Apple, pi gigit apple sampai separuh pastuh tempek guna salotape kat depan laptop....terus jd apple lappy kau! haha.

Apple lappy yg termahal nih. kau hado? :P








Blog Pilihan Entry Ini 
:::::::::::::::::::
Blog Ieyra
-- Click SINI to view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click -->> Here! utk lihat pakej ::




Redbloodsnow Copyright©

15 comments:

Riena Haiqal said...

hahahahahahahha.. tersembur ketawa saya tengok lappy dia.. mahal tu... tak terbeli oleh kita tu.. (^_^)

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

hahaha..nih mmg cth think out of the box nih

regards,
Unsmiley

fara said...

HAHAHAHAHA! Lawak!

ct cheery said...

nak jugak dia pkai apple ek..bijak2x

Miss Volvo said...

tergelak2 gak tengok gmbr tu masa kwn post kat fb haha!

ahmad zikron said...

tergelak sorg2 tgk gmbar tu..hahahaha

faridah nazurah said...

hahaha mahal tu laptop dia.. payah nak cari kat kedai

Miza Yusof said...

kreatif. HAHAHA

Ehwansah Jailani said...

wkwkwk pengen tertawa rasanya nak lihat nih foto....

azizah :) said...

Hahaha mmg terbaik

Wawa Tasliman said...

hahahaha... asal boleh kan.. :)

Misz Mieza said...

Ni barulah kreatif.. Kekekeke..;p

eVa said...

ahahaah adoh2.. sian lok.. epal ya murah jak sebijik d pasar ow.. 3D gk ya hahaah

zh-ena said...

lawak tul..nak jgk tu

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Haha!sengal btul!