Kejam! Bayi Berumur 1 Bulan Di Rogol dan Dipukul Sehingga Hampir Mati


Eee...kesian giler tgk baby tu uolsss. Hampir mati kooo dia di kerjakan oleh setan yg bertopengkan manusia tu. Kes ni berlaku di Gravesend, London. Bayi berusia 1 bulan ni di percayai dirogol dan di pukul sehingga hampir mati.

...dia mengalami kecederaan yg teramat teruk termasuk patah tgn, patah tulang selangka, kecederaan paru-paru dan lebam keseluruhan badan. Menurut laporan lagi, semua tulang rusuknya patah :( Kejam giler kan?

Apa lah dosa bayi yg tak tahu apa-apa ni. Apa punya nafsu arr gi rogol budak sekecik ni. Zie doakan bayi ni survive.








Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
AMY AMEERA MEKU-UP
-- Click SINI :) Siapa yg memerlukan
khidmat andaman utk nikah, sanding,
tunang, dinner etc ....MUST hired Amy
Ameera!!! Why??? coz her touch mmg
sgt superb! Dijamin tak akan menyesal ^_-

 :: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click -->> Here! utk lihat pakej ::




Redbloodsnow Copyright©

12 comments:

Cho Zila said...

geram baca... menangis membacanya.. kejam sesangatler si pelakunya itu..

Riena Haiqal said...

Nauzubillahi min zalik... (kami berlindung dengan Allah daripada perkara tersebut).. mengalir airmata saya baca.. apalah nasib bayi sekecil ni.. Ya Allah selamatkan bayi yang tak berdosa ni Ya Allah Ya Rabb..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Kejam!!tk sggp rasa baca...sedihhh

ahmad zikron said...

manusia skrg semakin kejam..sifat perikemanusiaan sudah tak ada dalam diri si pelaku..apa jenis nafsu la mcm tu..

My Life's Journey said...

Rasa pilu jak baca cita mcm tok yunk ..sampe hatinya .. jahat bena orang ya ..harap baby tok selamat

Sue Saari said...

giler betul...mmg nafsu setan!!elok hukum bunuh jer...

L@dyKichiMachiko said...

Sgt kejam..x warass.

Misz Mieza said...

Dunia kahir zaman.. Tak taulah apa dalam pale otak si pelaku nih.. Ni lah dia, bila nafsu menguasai kewarasan akal fikiran.. Kesian betul tengok baby ni.. T_T

Dila Abdullah said...

macam nak nangis... baru baca tajuk artikel, terus rasa sebak... bangang giler... baru sebulan la... belum abis ari lagi... lau kita yang jadi mak budak tu, da meroyan dibuatnye...

~♥ iella ♥~ said...

GERAM!!!! Kurang ajar sangat la manusia tue!

rafflesia said...

ya Allah, tega nya bayi sebesar tu diperlaku sekejam ini. T_T sedihnya...

azizah :) said...

kejam! astagfirullah...mintak2 di jauhkan dari keluarga dan keturunan kita..Nauzubillah..