My Baby Sangat Suka Mandi ^_^




Alolololo...tengah mandi pun sempat gak anak aku ni tgk camera bila mak Chu dia nak snap gambar dia mandi. Hehe. Mikai sgt suka mandi taw. Sgttt jarang Mikail nangis time mandi. Kau tgk perut dia tu uols...bulat nah :D Kuat nyusu, mana tak perut jd boroi...hehe. 

Oh ye, yg tgh mandikan dia tu, Kak Midah (kakak Zie). BTW, Love this photo taw...Mikail soooooo CUTE!







Blog Pilihan Entry Ini 
::::::::::::
CHU MAJORFLAVA
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ---> Here! utk lihat pakej ::



Redbloodsnow Copyright©

19 comments:

annapeje said...

hensem nyer dia :d

cik chinta said...

kjp da beso

nur anis said...

suka mandi, haruslah mikail wangi sentiasa ni..:)

Riena Haiqal said...

memang comel sangt la Mikail ni... senyum jer dia masa mandi ye.. sama macam Haiqal...

Nory Zoulkefle said...

alala...suke mandi yer...

Herma Julianny said...

comel amat mikail tok ek!!!>_<
nanga perutnya.. hihihihi..

Misz Mieza said...

Comelnya Mikail ni.. Bagus ekk Mikail tak nanges nak mandi.. Steady jer.. Kalau budak lain meraung2 dah ni.. Ni siap senyum2 lagi.. Hikhik! ^_^

ct cheery said...

a'ak mmang cute pun. skali pandang cm baby doll plak..huhu

Atien Dyana said...

alhamdulilah, anak sis sgt shat and comel.. :)

shafiqabdshukor said...

bestnya mandi

L@dyKichiMachiko said...

Dah mula jaik tubohnya ya...cute ada jak eh.

eVa said...

ololo cute nya lok.. belom nak agak ktk gk eh.. nggu masa free k.. mok peluk cium nya hehe

azizah :) said...

comeynya mikail :)

jijah pon suka mandikan baby..lebih2 mandikan baby yang tak nagis..hahhaha

Sally Yatiey said...

Cute nya! hehe.

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

Wahhh mmg terserlah keseronokan die yg suka main air tuh..hehe..a'aa perut die bulat abis..hehe tp comeleeel..

regards,
Unsmiley

zh-ena said...

rasa baru jea tgk bby zie time lahir..skang nie dah besar skit :D

Comey

Myra Jay said...

Baby memang gitu suka mandi mungkin rasa lebih selesa kot kan..

Tp sekarang kat sini musim hujan, tak leh kerap bg mandi, amcam anak menakan myra jes lap je badan dia ;D

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Comell!yayan dulu pn cmtu, rilek je org mndikn, hihihi

rafflesia said...

hahaha bolat perut die. hihihi