Tiada Alasan Untuk Meninggalkan Solat :)



Solute ah zie dgn mamat-mamat bermotor besar ni. Sejuk mata tgk gambar ni taw +_+ Konvoi, konvoi gak kan uols. Solat jgn di lupakan ^_^ Thumbs up buat mereka :)




Yeah...i am :) Sekarang ni dh berleluasa sgt org hina agama dan nabi kita, kan uols :( Sedih sgt dgr...hemprhh. Pd mereka yg suka menghina agama dan nabi kami...please, hentikan lah! Bebas bersuara ada batasnya woi.








Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
MY LUVLY BABY
-- Click SINI!!! Tempat mejual barangan
baby :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click -->> Here! utk lihat pakej ::




Redbloodsnow Copyright©

8 comments:

Riena Haiqal said...

Ya Allah.. sejuk hati tgk lelaki2 konvoi ni solat..

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

Betul tuh..sofia kagum dengan mereka yang betul-betul jaga waktu solat..penah sofia tengok diorang tgh main jetski, masuk je waktu berhenti dan terus solat tepi pantai..kagum sangat2..

regards,
Unsmiley

ArELeEz said...

islam is the way of life. ;)

MéuzAngelo™ XXIII said...

agreed :)

ahmad zikron said...

alhamdullilah..islam itu mudah cuma kita je kadang2 anggap ianya susah..

Misz Mieza said...

Yezza! Salute abis! ^___^

azizah :) said...

Islam itu memudahkan.. Alhamdulilah kan..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Islam itu memangs angat indah!semoga kita selalu menjaga solat kita, amin...