Yang Mana Lagi Comel, Uols? Hehe



Hehehehe...ini barulah di katakan kucing yg sgttttt menyayangi anak tuannya ^_^ Teeheee. Bagi zie dua-dua comel. Tp yg paling mencuit hati adalah si nyau tu ar. Geram aku nk tarik telinga dia...gediks nah. Hehehe.

...uols jgn biarkan nyau uols buat gnie-gnie kat baby uols ek. Bulu nyau tak baik utk kesihatan baby ^_- winkss









Blog Pilihan Entry Ini :)
::::::::::::
Blog Izza a.k.a SweetHoney86
-- Click SINI utk
view her blog :)

:: (nak being featured in this
section? Jadilah salah seorg
drdp pengiklan zie :) Click
---- Here! utk lihat pakej ::





Zie Madini Copyright©

13 comments:

Misz Mieza said...

Dua2 tomey! ^__^

Miss Volvo said...

comelnyeeee! kelakar tgk!! haahahahahahaha!!

Nory Zoulkefle said...

dua2 comel.....xleh nk pilih...hehehe...lena baby tu tido..

Zura said...

penyanyang kucing tue...

My Life's Journey said...

hahahaha amboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ..mcm bantal busuk jak baby ya dibuatnya aie ..cute ..tapi nang bena dear ..bulunya c bagus untuk baby ..

tapi nang peyayang juak miaw ya ehhh!! cium lakkkkkk ..

Dila Abdullah said...

seriau tengok... takut mood kucing tu tak bek jer... aduhai.... paperhal, serius comel gilerrr....

Riena Haiqal said...

comelnya... kalau la dia peluk baby saya macam ni alamatnya memang nak kena la kucing ni.. hahahahaha.. tak berani pelihara kucing masa Haiqal masih baby sampaila sekarang.. hehehehe.. takut dengan bulu dia..

Qaseh Suhaida said...

dua2 comeyyy

~AmyLiana86~ said...

cutenyer..mesti zie kejekan nyau ni..=)

ct cheery said...

alahai manjanyer...dah sama besau ngan miow dah baby.

azizah :) said...

huhh seriau jijah kak! ingatkan si mikail tadi.. memang bulu kucing tak baik untuk kesihatan baby.. demam,selsema,alahan, virus ada kat bulu2 kucin tu..fuhhh selamat bukan mikail td....

[sutera kasih] said...

bena ya kak, tkt ampus miak huhu

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Tu la, takut pulak tgk.Silap hb dicakarnya budak...huhu...