Amboiiii Nabila Huda... Ingat Ini Hollywood Ke?




Amboi kau Nabila...tinggi nah belah skirt tu ah. Kenapa lah berpakaian gitu sgt ek. kan dah kena kritik kaw kaw oleh masyarakat. Ni adalah pakaian dia time dia attend Anugerah Blockbuster tempoh ari...hempphhh..

sayanng body di tayang-tayang gitu :(




Ni plak komen dari Nabila ttg pakaian dia :)

Saya bukan berbogel, tetapi jika ada pihak tersinggung cara pemakaian saya di Anugerah Blockbuster, Sabtu lalu, saya mohon maaf. Saya sedar ia sedikit terbuka pada bahagian bahu, perut dan terbelah di kaki, namun, kerana saya menghormati penonton ketika ditugaskan menjadi penyampai, saya menutup bahagia tersebut dengan “tube” hitam. Terus terang saya tidak menyangka hal ini menjadi isu kerana saya fikir ramai sedia maklum saya memang berani mencuba fesye. Apa pun saya sekali lagi memohon maaf dan berharap dapat memperbaiki penampilan saya pada masa akan datang. Cuma apa yang saya harapkan, jangan menilai orang dari cara berpakaian, bergambar atau apa saja. Pertikaikan bakat dan hasil kerja lebih bagus dari mengkritik benda lain. Buang sikap suka menghukum dan berfikiran negatif. Saya berharap, apa saja khilaf yang saya lakukan sama ada sedar atau pun tidak usah babitkan papa

Ye la..mmg la tak berbogel pun. tp...hemprhh. Lu fikirlah sendiri, Nabila. Tp weols ni...berpada-pada la kritik dia ek. No body perfect :)










Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
LADIES FASHION
-- Click SINI utk membeli dress, blouse,
hot pants etc yg sgt lawa dgn harga yg
MURAH! :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click -->> Here! utk lihat pakej ::





Redbloodsnow Copyright©

10 comments:

koleksi hana said...

hurm..kita nilai dia dari bakat.bab2 fesyen mmg dri dlu dia agak hot kan..cume kesian kat papa dia jela

Riena Haiqal said...

memang masa anugerah tu saya ada tgk kat tv.. huh dasyat tu pakaian dia.. memang la kan tak bogel tapi agak2 la.. kita ni kat malaysia.. budak2 dan remaja pun tgk gak anugerah tu.. bagi la contoh yang terbaik.. dah ada anak buat cara macam dah ada anak..

JaSSNaNi said...

astaqfirullah-halazim...
mintak2 di beri petunjuk yg benar..

Misz Mieza said...

Pingsan! #_@

Dila Abdullah said...

tak tau nak komen ape?? sebab sebenaryer dila suka gan bakat dalam lakonan dia.. semua yer nampak neutral.. tapi bile tengok dia berpakaian macam ni, hati ni sangat2 la kecewa.. hope nabila lepas ni lebih berhati2 dalam berfesyen.. sebab malaysia ni bkn macam hollywood..
::: mode kecewa sangat :::

puan jari said...

tu la zie...mmg terkejut lah tgok die pakai baju neh...walaupon i minat ngn die tp kalau bab pakaian mmg harus ditegur lah!

Susan Lolo Bua said...

alahaii.. seksinyee..
saya yg nmpak pun malu laa

echasya said...

Nabila semakin bagus dalam lakonan dan memang betul nilai seseorang dari bakat tapi kita ni kan negara Malaysia iaitu negara Islam. Semoga dia diberi petunjuk. Amin.

azizah :) said...

huhuhuhu no komen la kan.. artis sekarang semua suka berfesyen..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Herm...duani akhir zaman...org membri pendapat berdasarkan apa yg difikirkan betul bukan berdasarkan landasan agama..haihhh..semoga Allah berikan hidayah...amin..