Drama Mimpi Cinderella [[Download]]









Sinopsis Mimpi Cinderella

Mengisahkan Saleha (Eina Azamn) yang selalu dibuli ibu tiri (Sharifah Shahora) dan 2 adik tirinya di kampung, Iza dan Ita. Saleha mengimpikan hidup senang di bandar. Dia kemudian dapat bekerja dgn Cik Lorna (Zarina AF). Lorna tidak suka gaya Saleha yang masih kekampungan, dan mengupah pembantunya Lokman untuk mengubah penampilan Saleha.

Adakah Saleha akan berjaya tinggal di bandar dengan senang lenang? Dan dapatkah dia bertemu dengan lelaki pujaan yang kaya raya?

Saksikan Mimpi Cinderella di slot Lestary (TV3)




** Episode 1 --- Download
** Episode 2 --- Download
** Episode 3 --- Download
** Episode 4 --- Download
** Episode 5 --- Download
** Episode 6 --- Download
** Episode 7 --- Download
** Episode 8 ---
** Episode 9 ---
** Episode 10 ---
** Episode 11 ---
** Episode 12 ---
** Episode 13 (Tamat) ---





Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
AMY AMEERA MEKU-UP
-- Click SINI :) Siapa yg memerlukan
khidmat andaman utk nikah, sanding,
tunang, dinner etc ....MUST hired Amy
Ameera!!! Why??? coz her touch mmg
sgt superb! Dijamin tak akan menyesal
^_-


:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click -->> Here! utk lihat pakej ::




Redbloodsnow Copyright©

9 comments:

♥nrina♥ said...

citer baru ke citer lama ni? Mcm x pernah tgk je?

Riena Haiqal said...

Tq Zie.. nak download laju2 sebab nak tgk la... macam best

Dila Abdullah said...

sama la kite... dila ngah follow citer ni & Julia... pon best gak...

azizah :) said...

eee macam best je.. tp citer cinderalla yg ori mmg best pon..

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

Hahaha..citer2 fairy tales nih mmg sj nk letak harapan kannn..utk santai2 release tension balik keje..boleh la layan citer nih..smntr tggu mata nak lelap..hehe

regards,
Unsmiley

Zarena Heeney said...

adaptasi citer dongeng..tapi tetap nak tgk jgk kan

Zie Madini said...

NNRINA
-- a'ah citer baru. setiap selasa jam 9 or 10 mlm kalau tak silap. di TV3...hehe

Misz Mieza said...

Dah donlod dah! Hehe.. Lama gak nak donlod ekk.. Dari siang sampai ke malam.. Nasib boleh tengok.. Kalau takleh, mesti amuk jap.. Hikhik! Btw, yunk kongsikan link donlod nih.. ^^,

paan @ inaa said...

kak zie nak episod 5..hihihi..