Drypers Sungguh Ceria Adventures







Cepat uols yg bergelar ibu dan bapa yg anaknya masih bergelar baby...hehe. Ambilah peluang ini utk lihat baby uols dlm komik buatan bayi pertama di Malaysia iaitu Drypers Sungguh Ceria Adventures :) Uols hanya perlu hantarkan gambar baby uols bersama butiran yg di perlukan.

...eeee zie rasa cam nak join ar. Tp si Mikail tu still kecik lg. belum reti dia nak buat pose yg comel-comel. Yg dia tahu hanya tido dgn pose tgn UP...hehehehe.








** This advertisement is brought to you by Zie Madini

9 comments:

nur anis said...

mesti comel kan jadi kartun,,:)

Che Rosliza Che mat said...

cam seronok jer...

Riena Haiqal said...

wahhhh nak sertai la.. thanx Zie

Qaseh Suhaida said...

mcm best je....comel je baby tu bila tukar jadi komik

EPIK said...

comel je biler baby tu jadi kartun...hahaha :)

[Gadget & Aksesori Steampunk Yang Cool]

Anisa Anuar said...

comel3...hihihi =)

dari saya,
http://anisa-mylife.blogspot.com/2012/10/41-wordless-wednesday-choi-minho.html

azizah :) said...

wahhh comeynya bila di ubah jadi kartun.. sama pulak tu..

Misz Mieza said...

Kalau MM ada anak dah join dah ni.. Huhu..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

comelnyer jadi kartun...:)