My Hari Raya Haji :D





Hehe...kau tgk si kecik zie kat belakang tu. Terlena dia tidur di pangku emak. Ni zie tgh on the way ke rumah emak mentua zie. Bawa emak utk temankan zie so that emak boleh gendong mikail time zie tgh drive...huhu.

...zie belum lg beli baby car seat, uols. tu pasal ler mintak emak temankan :D






Adehhh...."kepandaan" dah mata zie :( Adat kooo uols bila kita beranak kecik ni. Kompom punya mata ko akan jd "mata panda". Tidur sudah tidak selena dulu...huhu. Demi mu anak....demi mu :P





Kau tgk si putih zie tu...syorga je dia tidur dalam aircond. if zie tutup aircond (coz tak tahan sejuk), tersedar plak dia dari tido, pastu melalak...bila di on balik aircond, terlena lg dia. Cehhh...tahu memilih ea dia dah skrg.





Zie bawa sedikit masakan hari raya aidiladha zie ke rumah mak mentua. Ni salah satu dari masakkan zie. Ayam masak kurma yg rupanya mcm ayam kari je...hahahaha. Awat ek warna jd warna gitu? Nyampah nah....huhu.

...takpe, janji rasa dia nangis. Itu sudah cukup :P Uols lak...camne dgn hari raya aidil adha, uols? Meriah ke sambutannya? Akan tumbangkan sekor lembu, idak? Hehehehe









Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
AMY AMEERA MEKU-UP
-- Click SINI :) Siapa yg memerlukan
khidmat andaman utk nikah, sanding,
tunang, dinner etc ....MUST hired Amy
Ameera!!! Why??? coz her touch mmg
sgt superb! Dijamin tak akan menyesal ^_-

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click -->> Here! utk lihat pakej ::




Zie MadinCopyright©

9 comments:

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

Cantik baju zie....

regards,
Unsmiley

Riena Haiqal said...

cantiknya Zie... dah kurus dan slim melim sudah ye... (^_^)
lumrah la kan kalau bermata panda.. demi anak.. heheheheheh.. sama macam Haiqal tak tahan panas.

~♥dieyba_baby♥~ said...

cantik baju akak... sweet.. bila nak tayang baju.. bt la entry.. nak tgk baju akak..

Myra Jay said...

Wahh pandai Mikail pilih nak tidur dalam ekon ye sayang :D

zh-ena said...

cantik la baju zie..tunjuk la full baju tu nk tgk :D

Zura said...

ingat ayam kari..hihihi...kurang serbuk kurma ke..??

Misz Mieza said...

MM raya haji ni tak masak papempon.. Pepagi buta dah pecut ke rumah opah belah asben kat Teluk Intan.. Kekekeke..

azizah :) said...

budak2 memang camtu kot.. asal naik kereta aircond jer pasti terlelap..hehehe

jelesnya akak makin cantikk!

azizah :) said...

budak2 memang camtu kot.. asal naik kereta aircond jer pasti terlelap..hehehe

jelesnya akak makin cantikk!