Nora Danish Berbaju Sekolah






Comel gle sey si nora Danish ni. Baby face sgt kan? mesti time dia zaman sekolah dulu ramai peminat,,,weewittt :D love nora danish taw,,,hihi








Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
AMY AMEERA MEKU-UP
-- Click SINI :) Siapa yg memerlukan
khidmat andaman utk nikah, sanding,
tunang, dinner etc ....MUST hired Amy
Ameera!!! Why??? coz her touch mmg
sgt superb! Dijamin tak akan menyesal ^_-

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click -->> Here! utk lihat pakej ::




Redbloodsnow Copyright©

8 comments:

Mila Ahmad said...

dia memg cumel sangat. mcm xpercaya sebenarmya dah jadi ibu dah pun.

Riena Haiqal said...

comelnya Nora Danish.. sukanya tgk dia..

Dila Abdullah said...

tu la pasal... lau dia cakap dia tak kawin lagi pon, orng leh percaya.. serius, suka tengok muka baby face dia. sweet je...

JaSSNaNi said...

saya pun suka tengok muka ND ni.. mmg sweet sangat.. comel je.. dah la putih melepak... isyy isyyy isyy... :) tak sabar nak tunggu citer lakonan ND ni..

Misz Mieza said...

ND memang sangat baby face.. Suka sangat tengok muka dia.. Dahlah putih melepak, cute plak tu.. Lagi satu yang Mieza salute, dia tak cukur kening cam artis2 lain.. =)

azizah :) said...

nora memang muka baby face..cantik sgt dia kan..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

So shuitttt!mmg lambat tua la koo Nora...:)

Myra Jay said...

Nora Danish ni memang comel, awet muda selalu :D