Scha & Awal Ashaari --- Reputasi Terjejas Dituduh Pencuri




**Sumber dari mStar**



Scha dan Awal tertekan bila nama dorg jd bualan selepas dorg di tuduh mencuri pakaian yg bernilai RM2,000 di sebuah gedung pakaian jenama terkenal pada September yg lalu. Menurut tuduhan lagi...dorg di kata menjual pakaian tersebut di kedai milik dorg...

...ishhh...ada bukti ke yg Awal dan Scha yg mencuri tu. Tak baik arr gitu. Muka dorg ada muka pencuri ke? tak suka lah dgn tuduhan ke atas dorg ni.


"Saya pening sebenarnya. Ada yang mengatakan saya yang mencuri pakaian jenama itu dan ada yang kata Awal yang melakukan perbuatan itu..Walaupun saya tahu untuk orang mempercayai penjelasan saya sangat sedikit, tetapi saya mahu katakan bahawa saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak mungkin. Perkara ini benar-benar membuatkan saya tertekan kerana nama saya sudah tercalar,"  - Scha Al-Yahya

Scha dan Awal ada berjumpa dgn penguruskan gedung tersebut utk membuat kenyataan khas utk membersihkan nama dorg. Tapi pihak tersebut tak nak buat sebarang penjelasan. Motif? Hemprhhh...jangan-jangan dorg yg tuduh kot.

Pape pun...sabar la ea Scha and Awal. If uols tak buat, kebenaran akan terbukti :)









Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
BLACKRIBBON CLOSET
-- Click SINI!!! Tempat mejual handbag,
tops, jacket, perfumes, dress dan byk lagi.
Lawa-lawa taw. Jom shopping!

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click -->> Here! utk lihat pakej ::




Zie MadinCopyright©

11 comments:

Siti Nurhayati Dollah said...

Kalau ikut logik Syha dgn Awal tak perlu curi pun. DOrang mampu. Tgk je citarasa dorang. Dan sebelum ni tak ada pulak designer bising pasal pasangan ni tak bayar ke buat hal ke. :D

Riena Haiqal said...

mana tau gedung tu saja nak cari publisiti murahan sampai sanggup tuduh Scha dan Awal macam tu... dah tgk dah kat melodi hari tu memang saya terkejut sangat.. adakah patut durang kena tuduh macam tu.. tak logik langsung

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

iSH...Ader la tu yg tak nak menjatuhkan diorang...erm...

Haris Khairuddin said...

tu saje je tu nak tarik publisiti murahan.. biasa la kalau bisnes dah x maju kan??

Qaseh Suhaida said...

Sabar la Scha & Awal...semuanya dugaan mungkin ada himah disebaliknya.

~AmyLiana86~ said...

dorg tu duit xhabis xkan la nk mencuri..agak2 la nk tuduh pun kan.. =)

Myra Jay said...

Betul tu, bila tak buat insyaAllah nama mereka akan jernih kembali.

Mizz Coki said...

kali sidak kedey ya sak ati sebab nya duak tok kapel paling ngegeh ahahhaha...

Zarena Heeney said...

kalau tak buat tak payah nak menggelabahkan

azizah :) said...

publisiti murahan je gedung tu.. takkan la scha o awal nak mencuri.. dorang tu mampu sgt nak beli baju berharga rm2000 tu..

Bie said...

x pasal2 plak dituduh mencuri.. macam lawak pn ada kalau artis nak mencuri