Tue Dia...Cara "Terbaru" Utk Gendong Anak Sambil Tangkap Gambar :D


Adoiyaiii...bapak jenis apa entah ni ek. Kesian kooo tgk anak dia di sepit guna kaki gitu. Kalau iya pun nk tangkap gambar....agak-agak ler juga kan. Ni tak...boleh kooo dia sepit anak dia guna kaki? Hahaha...lawak pun ada gak zie tgk...hiksss

...pd mak pak yg kaki gambar tu, jgn tiru aksi ini ea ^_- winkss







Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
MY QURAN DIGITAL
-- Click SINI utk membeli dan
melihat fungsi2 Pen Digital al-Quran.
Miliki pen ini utk memudahkan anda
menghafal dan belajar Al-Quran :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click -->> Here! utk lihat pakej ::






Redbloodsnow Copyright©

9 comments:

Mila Ahmad said...

amboi teeeruuukkk gaya nangkap gambarnya. orang pro pun xmcm tu.

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

haha tuh sape yang follow dukung mcm tuh mmg carik pasal la kan...skali kan...anak die tuh nakal sangat..tuh yg kene kepit..kalo tak asyik lari sana sini kot..

regards,
Unsmiley

mrs kayrul said...

dah abis idea nak pegang anak nie....kijam betul la

Dila Abdullah said...

ni mesti kes anak dia ligat sangat.. pantang lepa, mesti hilang.. tu yang bapak dia kepit anak dia macam tu kot... hahahaaaa.... apa la bapak dia tu???

Riena Haiqal said...

Tu dia.. teruk bebenor cara dia gendong anak.. melampau la tu.. agak2 la nak ambik gambar tapi anak letak macam tu.. huh..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Hisshhhh!kesian budak tuh!huhu

Misz Mieza said...

Adeh, cenggini pun boleh? Ish2..

Myra Jay said...

Kesiannya kat budak tu tersepit kat situ..
Adoilaa...

azizah :) said...

sengal je..macam ni pon ade...haihhh