Aliff Aziz Terluka. Hasrat Utk Berkahwin dgn Anne Ngasri Tidak Kesampaian




Alololo...kesian ler plak zie baca luah si Alif Aziz ni. Memang cinta mati nah dia dgn Anne Ngasri ek. Camne lah hubungan cinta dorg ni boleh terputus. Tumpang bersimpati. Sakit wooo rasa kecewa ni...zie pernah rasa :P


"Ketika masih menjalinkan cinta bersama, kami merancang untuk menamatkan hubungan ini dengan sebuah ikatan perkahwinan pada Disember depan. Memang perancangan itu menjadi tetapi sayangnya lelaki yang dipilih Anne bukanlah saya tetapi orang lain."
Bukankah Anne dan tunangnya akan berkahwin bulan Disember ni nanti. Haishh...Anne, kenapa lah pilih bulan tu gak. Mana tak parah hati budak tu :(



"Sebelum ini, Anne pernah berkata bahawa saya adalah cinta terakhirnya dan jika jodoh kami tidak menjadi, dia akan berkahwin dengan sesiapa sahaja mengikut pilihan keluarganya. Jujurnya, saya tidak pernah merasai perasaan cinta yang mendalam seperti ini. Apabila hubungan kami tidak menjadi, ia benar-benar membuatkan hati saya terluka. " kata Aliff.
Kesian Aliff. Takpe lah Aliff...life must goes on, bro :) Patah tumbuh, hilang berganti. Keep that in mind, ya? ^_- Still pjg lagi perjalanan hidup ko, dik...jgn kecewa sgt.




P/s:
If nk baca luahan hati Aliff
selanjutnya, uols boleh click -- SINI






Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
Blog Izza a.k.a SweetHoney86
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::



Zie MadinCopyright©

18 comments:

yaya ade said...

kesian aliff aziz :(

nur anis said...

takpe, aliff tu kan muda lagi..:)

Mayang ABDUL RAZAK said...

siannyer tu le lenkali jangan tunggu lama-lama.... nanti di ambil org..

Nieyxzha Hassan said...

Kadang tgk aliff aziz ni mcm tak mature je nak jd laki org..lebih2 lg ngan si anne..huuu

ct cheery said...

sorry to say,bukan alif ke yg putuskan hubungan diowang?.lagi pun dia tu muda lagi lah,muda sangat mcm xmatang lagi nak jd husband & daddy orang..sekadar pendapat

Nory Zoulkefle said...

siannyer Aliff..takpelah Aliff, awk bujang lagi, byk peminat plak tu...setakat anak dara 5. 6 org, petik jari je...hehe

✿A I N A A✿ said...

pity him.. hurm.. tak mengapalah, bukan jodoh dia la tu.. semoga dia jumpa yg terbaik utk dirinya

My Life's Journey said...

hari ya kmk dengar .. anne putuskan hubungan sebab aliff da hubungan gan ... lupa la nama artis ya hihi

ctauk nak ne yang betul ..hihi

zh-ena said...

ciannya

Misz Mieza said...

Takpelah aliff.. Anggap je la takde jodoh.. Lagipun awak muda lagi.. Jauh lagi perjalanan tu, In Shaa Allah ada yang lebih baik menanti di hadapan.. =)

syamimihaziqah said...

Sedihnya :(
But he's still young anyway.
Belum jodoh dia lagi kan. Redha je la :(

Mysara Ab Rahman said...

xpe, aliff mudag g..

Uchi kay-f @hmad said...

syukurlah,jgn lupe,setiap yg terluka akan sembuh kembali dgn lebih sesuatu yg pasti lebih baek ...

azizah :) said...

alahai kesiannya.. bila dah bercinta.. cinta sepenuh hati kan.. tapi jodoh tak bersama.. takpelah aliff.. muda lagi tu.. macam tak sesuai je gan anne yg anak 3 tu..hehe

Riena Haiqal said...

Alahai siannya aliff.... Memang Terkejut juga la masa tau Anne btunang tu... Tba2 la Pulak....

Dila Abdullah said...

Aliff aziz tu budak2 sangat... boleh ke nak jaga anak2 anne tu... baru macam ni da frust macam dak sekolah..

[sutera kasih] said...

gne nk molah dh skda jodoh..senanya utk kebaikan bersama ya bah..korbankan perasaan sndrik utk org tersyg (family)..

Puteri Panda said...

saya takde la minat dua org ni. tapi saya kesian pula tengok aliff aziz jadi begitu. boleh nampak dia sgt kecewa(tgk dlm melodi). lelaki ni kalau da cinta sgt sama perempuan tu, kalah cinta perempuan t'hadap lelaki tau. b'sabar la. mungkin lepas ni dapat yg jauh lebih baik. kita tak tahu kan? Allah akan pertemukan kita dengan yg salah sebelum bertemu dengan yg sesuai. percaya lah Allah itu Maha Adil. :)