Mee Kolok... Yummm Yummm




After for sooooo many months zie craving for this mee kolok...akhirnyaaaaaaaa ^_^ heh heh heh **gelak jahat tu :P** Taruk sambal kicap pedas pedas...pastu tuang ke semua sup kat dlm mee tu (cara zie makan mee kolok la ea..hehe)...

...perghhhh! syorga noks, syorga! Tetiba nak mkn mee kolok kat gerai di Benteng, Satok ler plak...huhu








Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
AMY AMEERA MEKU-UP
-- Click SINI :) Siapa yg memerlukan
khidmat andaman utk nikah, sanding,
tunang, dinner etc ....MUST hired Amy
Ameera!!! Why??? coz her touch mmg
sgt superb! Dijamin tak akan menyesal ^_-

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::









Zie MadinCopyright©

7 comments:

Misz Mieza said...

Mee dia macam mee megi kan ? Nampak menarik.. Teringin pulak tetiba.. Gulpp!~

Cik Fie said...

mintak tlg boleh ? tlg belanja mee kolok tu . haha *gurau je* XD

My Life's Journey said...

haaaaaaaaaaaaaaaaa kmk jadi lapar taga mee kolok ya ..kedey makan yang jual mee kolok kat sri aman ..asam pedas jak nyaman yunk ..

aaaaaaaaaa ... sedapnyaaa!!

Zura Zue said...

mee kolok...first n last makan thn 2007..hhee

azizah :) said...

wah macam maggi je kak...hehe

Dila Abdullah said...

macam maggie je rupanya.. almaklum la, tak pernah lak tengok rupa mee kolok..

Riena Haiqal said...

megi ke tu? tak pernah rasa lagi mee kolok ni... mesti sedap kan.. tgk pun nampak sedap jer