Syorganyaaa If SEKARANG Dah Boleh Makan Nie... huhu



**Picture dari google**




Uwaaaa!!! Tadi pagi tetiba i am sooooo craving nak mkn nasi lemak. Sgttt sgttt craving for it! Tp apa kan daya...zie belum lg boleh makan sambal belacan :( Uwaaaa! Selagi tempat operate zie dulu belum lg pulih 100% (bahagian dalaman tu)... selagi itu zie tak boleh makan sambal belacan.

...apalah maknanya nasi lemak if sambal belacan tak di makan sekali, kan? Sobsobsob...tang sambal belacan, zie tak berani nk langgar pantang ^‿❤











Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
MUMMY FITRYNA IN DA HOUSE
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

9 comments:

My Life's Journey said...

cpa yunk ..ktk makan apa yang ktk pat mamam a ..cian tga ktk ..nang terliur juak kmk nanga pic ktk ya yunk ..

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt..

Ohhh agak kalo operation xblh makan belacan ekk..xpe zie..sambal tuh blh tunggu..yg penting 100% pulih dulu..ok..

regards,
Unsmiley

Dila Abdullah said...

sabar... ingat.. kesihatan tu penting... badan nak pakai lama,kan??? kang, belum tua t badan da sakit2... saper nak jawab... sabar k...

mrs kayrul said...

sabar2..lepas nie bila luka tue dah elok..makan la puas2..tergoda tengok nasi lemak tue...nyum nyum

Izzati Asyraf said...

sabar..sabar..ambil bau dah la zie..hehehe

Misz Mieza said...

Kat sana memang stail makan nasi lemak ngan sambal belacan ea Zie ?

azizah :) said...

nikmat ni kak kalau dapat makan! nyumnyum..hehe

[sutera kasih] said...

sabar jak kak hehe demi mikail :)

Riena Haiqal said...

Kena banyak bersabar la ya Zie..... Demi kesihatan dimasa Depan juga