So Not In The Mood Hari Ini :(




Bad mood is ON! So my colleagues, better beware. "Jgn di jolok sarang tebuan" ok. Ceaa...mcm ler aku ni garang sangat. hahaha. Seriously...zie mmg not in the mood. so damn fed-up dgn org yg pretend to be busy depan boss but belakang boss...puiii. 

...Main games la, chit chat la, walking here and there la. seriously, so damn menyampah dgn manusia begitu. Lakonan dia berjaya koo uols. Boss dh pun hired her assistance. Good Job, best actress of the year.











Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

7 comments:

Dila Abdullah said...

alahai, macam sama jer situasi zie ngan dila... semua tempat harus ada drama... dila pon ada drama gak tok dorang tak lama lagi... lepas deliver, resign n da dapat pon another job.. sebab da rimas tengok drama kat sini selama 4 tahun yang tak pernah berubah...

Razil Tahir said...

Chill la zie..
Maybe you should learn from her... huhuhuhuhuhuh.. just joking! jgn ignore..
Be a good worker and you'll be recognized!! XD

...sWeeT uMi... said...

sabar dear..camni la politik opis...tak pe, hidup ni kan roda...lambat or cepat tu je...sabar ek...chill (",)

Riena Haiqal said...

sabar ye dear.. lebih kurang sama je masa saya masih bekerja dulu... dah la pemalas nak mampossss... depan bos bukan main hebat lakonan dia.. huh menyampah

Misz Mieza said...

Persyehtankan jer orang2 macam tu.. Rezeki tak berkat.. Kerja tak ikhlas, berlakon jer lebih..

azizah :) said...

kaki bodek..tukang kipas..menyampahnya...huhu

eMm@a Zaheera said...

buat2 sik nampak jak dgn org macam ya dear...