Ini Baru Dinamakan PERIHATIN Sesama Makhluk ^_-




Double THUMBS UP kat mamat ni. Kalaulah semua manusia kat dunia ni berhati gnie...aman hidup nyau sedunia :) Tetiba teringat kat video yg zie tgk kat FB semlm. Video a group of bastards pi bakar nyau hidup-hidup...Pastu gelak dorg.

...kesian giler kat nyau tu. Mati dalam kesakitan yg teramat sgt dia :(










Blog Pilihan Entry Ini 
:::::::::::::::::::
Blog Ieyra
-- Click SINI to view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::





Zie MadinCopyright©

9 comments:

~AmyLiana86~ said...

ssh nk cari org mcm ni skrg ni kan.. =)

Aiza Haris said...

wahhhh bagusnyaaaa....sgt perihatinnnn

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

Kalau semua manusia mcm nih..tentu indah dan aman kehidupan kita kannn

regards,
Unsmiley

✿A I N A A✿ said...

Sanggup lelaki ni... memang pahal dia banyak sungguh....

Misz Mieza said...

Ni barulah namanya berperikemanusiaan.. Tapi zaman skang ni lebih cenderung ke arah perikebinatangan.. Contoh macam yang Zie cakap tulah, bakar kucing idup2.. Budus! Mieza tak sanggup nak tengok.. Tak sampai hati & sedih.. Huhuhu..

Myra Jay said...

Sanggup berkorban tanpa mengenal siapa dan apa

syamimihaziqah said...

Benci orang yg suka aniaya binatang! >:[

eVa said...

Aieee meow meow... Mulia nya hati org tok... Yalah kmk xpaham gne org boleh makan kah bakarkan dgn kucing nok comel gilak2 huhu

Miss N @ Nadia said...

baiknya hati orang tu.. selamat ar 3 ekor meow