Mikail Dah Ada Tabung Haji Akaun :)





Sudah ada buku akaun di Tabung Haji dah anak bujang zie :) Zie serahkan aja kat papa dia utk tentukan untuk buka akaun baby mikail kat mana. Husband zie kata, better kat tabung haji. Zie ok jer...janji Mikail dah akan akaun sendiri ^_-





Buka akaun utk anak, weols dapat tabung bangunan ni. Lawa kan :) Means bertukar le nanti tabung chef mikail tu nanti. Akan pakaikan tabung baru ni...hehe. Psstt...mama dia ni belum lg buka akaun tabung haji...adehhh.

...asyik takde masa je nak buka taw. Huhu









Blog Pilihan Entry Ini :) 
::::::::::::
MY QURAN DIGITAL
-- Click SINI utk membeli dan melihat
fungsi2 Pen Digital al-Quran. Miliki pen
ini utk memudahkan anda menghafal dan
belajar Al-Quran :)

:: (nak being featured in this section?
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::






Zie MadinCopyright©

12 comments:

Izzati Asyraf said...

wah dah start menabung..

zh-ena said...

bkn kata zie. ena pun takder lg akaun tabung haji..ntah bila dpt buat

Misz Mieza said...

Ada lagi ea tabung ni ? Lama dah tak tengok.. Last tengok masa skolah rendah dulu.. Ingatkan dah takde tabung cani.. Hehe..

✿A I N A A✿ said...

hehe ena pun dah ada.. now nak kumpul balik duit, aritu terguna nak beli buku

Siti Asiah said...

untung mikail anak sulung yea...hihi,macam2 mama buat...anak asiah pun ade jugak akaun tabung haji ni...ustazah skolah dia yg tolong buatkan...teruk kan ibu dia, hihi

Qaseh Suhaida said...

wahhh...bagus2 tabungan demi masa depan Mikail...

JM said...

salam.. ni first time baru nk komen kt blog u

ape pun tabung tu gila klasik.. dr skolah rendah kot tabung tu... oh rindu nk korek tabung haha

Atien Dyana said...

bukak jugak asb kak.. bgus utk jangka pnjg.. as aset beku.. msokkn 30 hengget pon xpe bulan2.. mama sy wat dl utk sy, alhamdulilah, skrg cntek figurine..

Qienah said...

sama le, dah buka tabung haji untuk anak tapi tak de lak dpt tabungni.huhu.hr tu banyak dapat duit org dtg mlwt.so bke akaun le..bgus jga tabung haji ni..utk ms dpn..

Syuhada Salleh said...

Bgus nie..kcik2 dah ad acc bank..

xanda said...

Minta delete gambar buku tabung haji yang ada No akaun dan No siri buku tu. Boleh di akses akaun dan duit boleh dibawa keluar dengan maklumat tersebut

Zie Madini said...

XANDA
-- thanks inform awak. deleted sudah. tqvm :*