"Sarapan" Ku Setiap Pagi :D




Hehe...pepagi dah minum benda sejuk ek? :P Well...inilah dia my breakfast setiap hari. 3 sudu kolagen asli di campur dalam air sirap :) yummm yummm...menngeyangkan jugak ape. hehe. Sesuai utk org yg nak berdiet macam zie...hikss


FYI..keberkesanan kolagen asli sgt mujarat sekiranya uols ambil time awalllll pagi time perut kau still kosong ^_- kolagen gred AAA ni utk kesihatan dan kecantikkan luar dan dalaman :) yg gred AA (warna kuning/putih)...ianya hanya utk kecantikkan sahaja.

Zie lak, pentingkan kesihatan dan kecantikkan. Thats why zie amalkan kolagen asli yg bergred AAA ^_- wahhh..promote bisness sendiri di pagi hari weh. Hahahaha :P














Blog Pilihan Entry Ini 
:::::::::::::::::::
Blog Ieyra
-- Click SINI to view her blog :)

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::





Zie MadinCopyright©

9 comments:

Isteri kepada Suami said...

Assalamualaikum wbt...

Wahhh tapi minum ais nih tak pe ke kalau dalam berdiet?

regards,
Unsmiley

My Life's Journey said...

Tang nyaman jak air ya yunk ... terliur udah kmk pagi2 tok hahaha

Aiza Haris said...

woww rajinnn.... akak makan cam tu jer tak campo air... malas nak bancuh pg2 hehehe... pejam mata telannn ;P

Riena Haiqal said...

wahhhhh bertambah cantik dan slim melim la ni ZIe ni kan... (^_^)

Siti Asiah said...

makin gorjes la Zie pasni...(",)

MyraQhairel said...

c-sect kene pantang ais lbh kurang setahun la zie..nanti ada rasa ngilu tau if minum ais..plus pwot susah nak kempis if minum ais...juz my 2 cent..

Misz Mieza said...

Kesihatan dan kecantikan luar dan dalam tu penting noks! ^_^

azizah :) said...

kalau kolegen dah ok kot.. tp ada ais tu agak kurang berkesan kalau nak sihat kak..heee

ArELeEz said...

ingtkn air roselle td. collagen rupanye.. tipah t'tipu! awwsss2..!!